23 Nisan 2007 Pazartesi

ağlamak


En çirkini en güzel kılan
Bir şey var ki herkese yakışan
Ağlamak……

Ağlamak geliyo içimden.yine bir mevsim dönümünün arefesinde duygularım darmaduman olmuş,aklım karışmış ruhum sokaklarda aklına estiği gibi dans edio,bedenim bu küçük odaya tıkılmış bu ikilemin karmaşasını yaşıyo….
Olmayan sorunlara çözüm arayışları içinde,,
Hep ertelediği bi sonrakine dediği baharı beklemekte,,
Kızgın ve de nedensiz bişeylere kırgın,,
En çok ta kendine,,
Yakasını bırakmaz artık acı dolu yılları hemde geçmiş gitmiş bitmiş olanları,,
Başkalarının hikayesinden kendine rant çıkarmaşı bi boka yarıomuş gibi üzülmekten başka,,
Ve ben bu filmi görmüştüm eskiden şöle şöle şöle olucak bi sonraki vakitte diye düşünmek,,ve o düşünceleri aksettirmemek için karşıya yoğun çaba sarfetmek,,

Niye böyle oluyo.oyuncaklarımı koyup yanıma evime gitmek istiyorum ben.kendi kurduğum düzeni kendi ellerimle yıkmamak için ellerimi kesip atmak istiyorum…
Ağlamak istiyorum fazlaca ve kimsede sormasın istiyorum
NEYİN VAR?
Yok bişeyim yada belkide var.ruhumun raylarından yük trenleri geçio yine.sarsıntım bu yüzden belkide ama sizene…
Nezaman bişeylere sıkılsam nezaman kendimi alıp karşıma ona baka baka ağlasam,hüznümden kendini sorunlu tutan insancıklar oluşur etrafımda.
Kafalarından baloncuklar çıkar içleri düşünce dolu,bi karikatürün parçası diildir üstelik düşündükleri
Sorun benim işte ve içimde yaşattıklarım, büyüttüklerim, aşamadıklarım, arkaya atamadıklarım ve ötesi….
Kimse suçlu hissetmesin bu yüzden kendini…
Bi iki satır var aklımda

Sevmek kimi zaman rezilce korkuludurİnsan bir akşam üstü ansızın yorulur

Yoruldum işte belkide.insan yorulamazmı.ruhu bi bitki gibi arada bi solamazmı.güneş yeterlimi canlanması için su yeterlimi şefkat? Sevgi? Bunlar olunca iyileşirmi insan hemen.belkide toprağını değiştirmek lazım yada sadece yeniden canlanabilmesi için beklemek lazımdır sabırla..

Beklemek işte sadece bu.........

Hiç yorum yok: