24 Nisan 2007 Salı

de colores




buna bayılıyorum.bu kadının sesi ve bu şarkısı bende ayağa kalkıp dans et me duygusu uyandırıyo.


joan baez dinliyorum bayadır.eskiden daha çok dinlerdim ama arşiv genişledikçe biraz daha geride kalıo bazen.you tube dan nasıl bloga müzik konulduğunu bilmediğim için;eğer içinizde benim gibi dans etme hevesi ve hippi ruhu mevcutsa gelen baharla birlikte sizi kimsenin kınamıyacağı bi ayda olma avantajıyla mutlaka bu şarkıyı dinleyin.


JOAN BAEZ
De Colores* * * * * * * *
herkeste oluomu bana olduğu gibi bilmiorum ama nezaman zararlı bişeyler yiyip içsem mesela sigara!!! üstüne bi bardak yeşil çay içince kendimi arınmış temizlenmiş daha küçük bir ihtimalle sigaranın yarattığı kötülüklerden daha az etkileniomuş hissi uyanıo.bu yüzden o sıralarda içtiğim yeşil çayı daha bi hevesle daha bi şifa getiriceği umuduyla,psikolojisiyle içiorum.saçmalık işte ama japonlarda böyle yapmazlarmıymış.efsane gibi...hani yemeği mutlulukla yersen kilo almazmışsında eğer moralin bozuksa ve yediğin yemekten keyif almıyosan kilo olarak geri dönermiş sana yediklerin bla bla bla.

düşünüyorum ben hep mutlulukla yerim yemeğimi.hatta öyle zamanlarım olduki gerçi bu eskidendi ama olsun oldu sonuçta;yemeklerden daha büyük keyif almak istediğimde bi ara diyete girerdim.kısa süreliydi ama olsun.ve nezamna bu tip ufak dietler yapsam arkasındna yediğim tüm yiyecekleri sonsuz memnuniyet ve şükürle yerdim.tabii bu dediğim gibi çok eskidendi.kilo sorunumun en fazka 2kg kadar olduğu zamanlar....

ahhhhhhhhh...özledim o günleri ama yeme alışkanlığımızında nekadar değiştiğiyle doğru orantılı aslında.daha az aburcubur daha az fast food anne yemeklerinin yendiği öğle saatleri sabah kahvaltıları poça börekten uzak daha hareketli bi hayattı işte.şimdiyse 10 saat boyunca oturmam gereken bi işim var.temel ihtiyaçlar dışında yerimden kalkamıorum.hatta nezaman böyle bi girişimim olsa mutlaka telefonum çalıo.olmuo işte.işyerinde nekadar hareket edebiliosa insanlar ancak okadar hareketim var benimde.ve bunun bedeli olarakta 6-7 kg kadar fazlalık.

yazda gelio.dietimin 2.günü.yeşil çay içtim.5 çayı misali diet bisküvili ara öğünüm ve normal çayımda yanımda şimdi.portishead çalıo arkada,,,,,give me a reason....şu aralardaki takıntılarımdan biri yine PORTİSHEAD...üstelik nerdeyse tüm parçaları...bi de pzar gününden bu yana insanın üzerine yıkanmasına rağmen sevgilisinin kokusu sinermi,yada sanki şuralarda yanımdaymış gibi kokusu oldukça net bi biçimde burnuna gelirmi???
gelmez desede birileri banane!!!!
gelio işte yalanmı söylüoruz hayret ya....
bitti:))))

Hiç yorum yok: