23 Mart 2007 Cuma

düşünceler

Bazen istemediğim bürsürü düşünce ve soru işaretli cümle beynime hücum ediyo.gerekli gereksiz ve olmadık zamanlarda baktığım yada gördüğüm şeylerle yakından uzaktan alakası olmayan birbirine paralel durmayan ve yine bi okadarda bağımsız bi ton düşünce.

Sabahları evden çıkarken ogün yapıcağım şeyleri bir bir hafızama diziyorum.internette hangi sayfaları ziyaret ediceğimi bile programlıyorum.bi sayfayı sonuna dek okumadan ve özümsemeden geçip gitmeyi ihanet olarak sayıyor ve diğer sayfalara yönlendirilmeleri görmezlikten geliyorum.rastgele yaşamı sevmem.geldiği gibi hayatlar yaşamam.sıkıntılarımı biriktirmeyi sevmem.duygularını paylaşamayan insanların her konuda ketum olduklarına inanarım.lakin insan her şeyi ama her şeyi paylaşabilmeli.mutlu olduğumda aman nazar değmesin diye dilimi ısırıp kimselere söylememezlik etmem.iyi kötü aldığım verdiğim konuştuğum yaptığım her şeyi ama her şeyi anlatırım.düşündüğüm hiçbişeyden utanmamayı öğrendim.çünkü düşünceler kişilikleri oluşturur.bunu düşünüosam; bu beni oluşturan puzzle’in parçalarından biri demektir.kısa ve net…hepsi bu.

Bayadır aklıma takılan şeylerden biride şu tüp geçit meselesi.onca tonluk şeyleri nasıl olupta suyun altında birleştiricekler.bunu kim nasıl ve hangi aygıtla yapıcak.bu konuya akıl erdiremiyo oluşumda canımı sıkıo üstelik.ama algılarım açık bisüredir.takipteyim vesselam.

Ve diğer mesele ki beni aslında cidden korkutan ve otokontrol mekanizmamın tavan yapmasına olanak tanıyan bi paranoya hali.yanımdan geçen belinde silahı olan polisler…
Ewt tam da bu büyük bi mesele halini aldı beynimde.
Her şeyin toplu halde olduğu(artık)…toplu katliamlar,kıyımlar,sürgünler sex gibi.milletimizin büyük bi kısmının aynı anda bi bütün halinde cinnet geçirdiğini düşünüyorum ve bundan korkuyorum.belinde silahı olan cinnet geçirse sanırım ilk işi silahına sarılmak olucak ve etrafına rastgeldiği gibi ateş açacak diye huzursuzlanıyorum.lakin bazı zamanlarda bazı mekanlarda gördüğüm manzara beni ciddi ciddi korkutuyo.bi maç esnasında görevli olarak bulunan birsürü polisin hepsine tabi tutmuyorum ama hemen hemen biçoğu bi olay çıktığında anında coplarını çıkartıp vurmaya hazır hale geliolar ve dahası vuruyolarda.bukadarmı içimiz şiddet dolu.aklım ikiye bölünüo.kim daha korkutucu ve düşündürücü diye düşünüyorum.anında olay çıkarmaya ve saldırganlaşmaya başlayan, kudurmuş köpek gibi salyalarını saça saça sürekli küfür eden sivil takımımı,yoksa yine bi olay çıksada hırsımızı birilerini döverek alsak edalarında dolaşan iş başa düştüğünde ciddi ciddi caydırıcılığından ziyade kanatmak acıtmak yaralamak ve belkide güç gösterisi yapan devletin bizim için tayin ettiği güvenlik görevlilerimi.?

Yanımızdan geçen ve onları dinlediğimizin belliki farkında olmadıkları bi konuşmaya dahil oluyoruz.polislerden biri :ya dur diyorum vurma vurma biraz bekle diyorum yok ya adam saldırıyo çocuğa diyerek yanımızdan geçip gidiyolar…şaşırıyorum.biri dur diyo öteki vur..hangisi daha haklı hiçbi fikrim yok doğrusu.
evinden işinden yada direk üstünden bişey alınıp kaçılıo ki buna hırsızlık deniyo.ve işin garibi bunu yapan şahıslar olay mahalinin polis karakolu etrafı olmasını hiç kafalarına takmıyolar.yani polisten korkmuyolar.içeri atarlarsa 2gün sonra çıkıcağını bilio çünkü kendinden emin.polislerse çaresiz yasalar diyo.yasalarmı?onlarda çaresiz!!!ab’ye uyum diyo.
Sanki avrupada suçlular görmezden geliniyo.hayret…
Babam hep şununla övünür.allaha şükür hiç karakol yüzü görmedik.polis nedir bilmeyiz ve polisten çekiniriz.babam 49 doğumlu ve güvenlik görevlilerinin gerçekten görevine sıkı sıkıya bağlı olduğu ve insanların yanından geçtiklerinde saygı gösterdiği zamanlarda yaşamış.yerleşmiş yargıları bu yüzden.inanmak okadar güçki artık.
yine aynı mekanda bi taşkınlık esnasında devletin adamına bi sivil kolaylıkla vurabiliyo,hırpalayabiliyo.devletten ve onun adına çalışan işleyen düzenden nezaman çekinmemeye başladık bilmiyorum.herşey gittikçe kötüye giderken benim gibi iyimser insanlarda şekil değiştirmeye başladı üstelik.
Artık hiçbişey eskisi gibi olmucak.maalesef….

Hiç yorum yok: