15 Şubat 2007 Perşembe

düşüncelerimi boğaza bıraksam,,,,ve boğsam aklımı


ara dı ğınız nummara meş gul...

ara dı ğınız nummara meş gul...

ara dı ğınız nummara meş gul...

aslında telefonda dahil olmak üzere tüm telekominikasyon araçlarının en önemli işlevi zaman kazandırmasıdır.diğmi?ama maalesef artık bu olay tam tersine dönmüş durumda.ne internet ne telefon hiçbiri daha hızlı çalışmamızı sağlayamıyor...şu anda ulaşmaya çalıştığım bi bankanın yarım saattir müşterisi pozisyonundayım.bi elimde telefon diğeriyle yazıorum.çok sıkıldım.açılmayan telefonlardanhabire biyerlere aktarılmaktan cidden bunaldım.şu lanet telefonun sesinden rahatsız olupta açma cürretini gösterebilicek bi şahısla karşılaşırsam şayettüm kinimi kızgınlığımı kusmak,çaldıkları zamanımın acısını ölesiye çıkarmak istiorum.sorucağım tek bi soruya karşılık toplamda 45 dakika bekleme.tek elle nekadar klavyeye hakim olabilirim.arada telefonuomzumla kulak arasına sıkıştırmaktan kaynaklanan boyun ağrısı,ilgilenmeyen banka çalışanlarının homurtulu konuşmalarıve içlerinden küfür edişlerini duyuyo oluşun.bazen bedenim bu ağırlığı kaldıramıyor..offfffff
uyuz oluyorum.neyemi?msne bütün gün girmeyip girer girmez hiç aksatmadansana yazan tiplere.ya bi insan msnini açar açmaz sana yazarmı?nedir yani bunun anlamı.danamısın yaa...bunu insan bi tek sevgilisine yapar.aramızdaki nedirki yani açar açmaz zart diye yazıp beni seninle ilgilendirme mecburiyetinde bırakıosun.yazmıcam işte!!!!offfffffffffffff
bilemiyorum sizinde içinizde herdaim cebinde silah taşıyan bi kişilik varmı.benim içimde yaşattığım bisürü tuğbadan birinin eli hep tetikte.öyleki bişey olduğunda çıkarıp tabancasını vurucak adamı alnının ortasından.eskiden şiddete başvuran insanların hep sakat bi yanı olduğu düşünülürdü,düşünürdük.oyda şimdi okadar geçerli sebebimiz varki buna başvurabilmek için.hepimizin ciddi mazeretleri var artık.ve hepimizin içindeki o şiddet yanlısı adam kadınartık herneyse.hergün daha sabırlı davranmalıyım daha sakin olmalıyım diye başlıorum güne.ve umutlanıo içim.bugün güzel geçicek diyorum.ama yok işte bugünün bir diğer günden farkı.hatta bazen daha kötü.içimdeki o kötü adamdışarı çıktı artık.silahıyla beraber cebimde yaşıo.birisi beni uyuz ettiğinde şiddetli bi arzu ile çıkarıp onu vurmak istiyo.elimde diil istiyo.........offfffffffffffff

Hiç yorum yok: