20 Mart 2007 Salı

saat 5 buçuk

bugün çok yoruldum gün ısrarla bitmiyo.başım beni taşıyamıcak kadar ağır.herşeyin sevimsiz ve çekilmez geldiği dakikalar içinde kıvranıyorum.yükseklere çoook yükseklere çıkmış geçici anksiyetemle savaşmak durumundayım.en yakınımı bile göresim yok.aklıma beni keyiflendiricek şunu yapsaydım şimdi kendimi daha iyi hissederdim diyebiliceğim tek bir konu yada ilgi alanı bile yok.uyumak istemiyorum,yürümek istemiyorum,dinlenmek istemiyorum...boşlukta asılı kalmak nasıl bişeyse işte tamda bunu istiyorum.düşüncelerimi, kafamda dönüp duran ama benim bile aşina olmadığım tüm düşünceleri kusar gibi boşaltmak istiyorum.tek hamlede bi çırpıda hepsini çıkartmak ve üstünü kumla örterek toprakla karışmasını istiyorum.tek bir ses duymak tek bi telefon sesi soru sual cevap hesap kitap ... hiçbişey görmek yada duymak istemiyorum.
ve pilim bitti.şarjımsa yanımda yok üstelik nerde kaldığınıda bilmiyorum.biri beni prize taksın ve yarına kadarda hiç çıkarmasın.
yorgunum....hemde çooook!!!

Hiç yorum yok: