9 Kasım 2007 Cuma

nihayet benide sobeledi bu illet.gribim.giripten dönme başka bişeyim hatta.göğsüm dolu dolu ama burnum akmıo.sesim karga gibi ama hapşurmuyorum.öle bişi işte.çok şükür halsiz,bitkin fln diğilim.
evde kış aylarında yapılmıcak türden inşaat çalışmaları var.bi yerleri yenilerken diğer yerler bozulursa heryeri şantiyeye döndürmek zorunda kalırsınız ya.bizimkide o hesap.heryer heryerde.
dün işten sonra şu bahsettiğim aptal kuralları olan aptal spor salonuna gittim.ve kayıt oldum.nedense yine bu seferde bir diil iki adet esim istediler.al bi saçmalık daha.neyseki kabul etti yinede beni.ordan çıkınca önünden geçtiğim bi markete uğradım.amacım petibör bisküvi alıp şu klasik kakaolu bisküvili pastadan yapmaktı.onu almak için girip onunla birlikte bisürü şey alıp çıktım.ev almış başını gidio ama yinede pasta yapasım var.sonra pastadan vazgeçip elmalı çikotop yapmaya karar verdim.son elmalarında bittiğini görünce bi poşet dolusu ayvayla gözgöze geldim.sonra içlerinden en kötü gibi olanı seçip rendeledim,şekerle pişirdim.bi kaba koyup üzerine bisküvileri kırdım.vanilya, erimiş margarin ve ceviz içide ekleyip yuvarlak toplar elde ettim.bunlarıda hindistan cevizine buladım.tek seferde yemelik şeker gibi oldu herbiri.
yanındada ikisi bir arada cafecrownım.mmm nefisti.
bu arada heryerde cafecrownın ikisi bir arada sını ararken buluorum kendimi.çünkü piyasada pek yok.her çeşidi var ve hepside üçü bir arada.ama ben ikisi bir arada yı seviorum ve bu markadan istiorum.
denemeyen varsa cafe crown ikisi bir arada içsin mutlaka.neffisss.

4 yorum:

Tijen dedi ki...

Sana da geçmiş olsun Piqi.
Nedir o grip tozu? Hiç duymamışım. Bu işin en iyi ilacı dinlenmek bence, gerisi hikaye gibi geliyor bana.

piqi dedi ki...

teşekkürler tijen ablacım.grip tozu dediğim tylol yada vermidon hot gibi vitamin içerikli olan sıcak suda eriyen tozlardan.ama haklısınız.dinlenmek ve bol meyve yemek tek çare sanırım.

Adsız dedi ki...

Biricik piqicikcim
Bol sporlu, bol margarinli, kremalı ve kalorili büskivilerle dolu bi yazıyla da yüzümü güldürdün. Hep diyorum ya allah senin iiliğini versin kız. Çikotop diyor ayol. Bi yandan da spor salonu diyor. :)))

piqi dedi ki...

işte o çikotoplar diete girmeden yenen son tatlılar hani aklımda kalıcağın amidemde kalsın hesabı;)