7 Mart 2008 Cuma

çok seviyorum bu rüzgarlı havaları.saçlarımın uçuşup dudağımdaki parlatıcıya yapışmaları bile engel olamıo onu sevmeme.rüzgar bana her defasında ılık yaz akşamlarını hatırlatır.içimdeki samimi duyguları uyandırır ve gülümsetir beni.bahçeye bakan evimin camından esen rüzgardan dolayı oraya buraya savrulan yaprakları, sendeleyen ağaç dallarını izlemenin hayali bile hoşuma gider.bi parça mahzunlukda getirir beraberinde sanki ama farketmio ne de olsa.ben çok seviyorum yinede onu işte.

akşam iş çıkışı tadına doyucam bu bahara dönen zamanların en güzel rüzgarının.

sabahtan beri ara ara çukulata resimleri araştırıorum nette.ne mi yapıcam.hiçbişey.sadece bakmak ve çok beğenirsem masaüstüme koymak için.

nihayetinde buldumda.ama habire gözüme çarpınca bu seferde canım aslını istedi.biraz evvel çocuklardan birini yollamak yerine kendim çıktım markete gittim.Alpella'nın Riva'sndan aldım.Riva Latte keyfinden.kesinlikle muhteşem bi lezzet.tavsiye edilicek cinsten.sooracığıma yanında bir de Bidolu Kek ten aldım ve tabiiki Caramio.farkettimki hepsi ÜLKER.sektörü kapatmış durumda.farketmeden aldım ama hepsi aynı marka çıktı işte.

sevgili iş arkadaşımla paylaştım hepsini.ve bu ilahi tadı her zerreme iletmiş durumdayım şu anda.
ahhhhhhhh çukulata...sanki adından bile belli güzel kakaolu müthiş bi tad olduğu.
sanırım herkes seviyodur içinden karamel fışkıran lezzetleri.ısırdığında uzayan o karamelize olmuş müthiş şeyi.çukulataları ikiye bölüp içindeki karameli sıyırıp yemeye çalışmışlığım bile var yani bu aşkımdan dolayı.çok seviyorum seni çukulatammm.
bu arada az evvel bu ziyafetin yanında bir de çukulatalı Nescafe marka üçü bir arada kahve aldım.ama tadi çok fenaydı.çok yapaydı ve midemi bulandırdı resmen.bu açıdan en iyisi bence Cafe Crown.ama sade granül kahvedede Nescafe nin eline kimse su dökemez yani.bi de Illy marka vardır ki kendisini genelde restaurantlarda,kafelerde görür ve içeriz.
mamamiiaa .ben çukulata ve kahve keyfime devam ediciiiimmm...

Hiç yorum yok: