10 Eylül 2008 Çarşamba


sanırım hasta olucam. o grip olucaklara özgü hapşırık, burun yanması ve boğaz gıcığı gibi yakınmaların hepsi mevcut şu anda. ses tonumdada bi değişiklik var elbette.bende bıktım artık bu nanemolla halimden. akşam iftardan sonra bi kaç takviye yapmam gerekicek bedenime.
şu aralar doktor üçgeni içinde dolanıorum. biri bitio biri başlıo.neyssee...

dün annemlerde iftardaydık kocişimle. ama sonra o eve gitti ben annemde kaldım.güzel bi değişiklik oldu benim için. bi kaç saatliğinede olsa sorumluluklarının dışındaymışsın gibi olmak, sırtını herşeyi yapabilicek güce sahip olan annene dayamanın tadı enfes.annelerin en güzel yanıda bu. habire her konuda evlatlarını kayırırlar,kıyamazlar...kızlar annelerinin babalarının yanında hep prensesler.ne hoşş

öte yandan 2 aydır aynı yastığa baş koyduğum eşimden ayrı yatmakda bi garipti. insan nefes sesi beklio yanında alışkanlıktan.kocamıda özledim. kocamın yanındaykende annemi babamı özlüorum. ikisini bi araya getirme yolu yok biliorum ama en azından yakınlaşabilme ihtimalimiz var diğmi.umarım yanii..

sabah annemlerden işe gelirken otobüste hanzonun tekiyle kavga ettim. onun ne dediğini bilmiorum çünkü kulağımda kulaklık vardı. bu hıyar bozmasıda bana habire durmadan bakıodu tüm yolculuk boyunca. insan birisinin sana baktığını anlar,ille gözleriyle karşılaşmana gerek yok. öküzün trene baktığı gibi bakınca rahatsız oldum tabiiki ve çıkışarak ne bakıosun die kafa salladım. o bişiler söledi ben tipinin zaten ne anlattığınından dem vurdum.tartışma bittiysede hödük bakmaya devam etti maalesef. off çok kroydu ya.bi de evlendikten sonra bu tarz abuk subuk şeyler yaşamak, birilerinin sana yicekmiş gibi bakması daha bi koyuyo.hazmetmek daha zor oluo. ulan inek; parmağımda yüzüğüm var, denyo ben evliyim, bakma lan bana git bekarlara bak demek geçio içimden. sanki onlara bakabilmeleri haklarıymış gibi:)

belediye toplu taşıma araçlarını beleş yapmış. trafik oluşmasın die.insanlarımızda bedava sirke baldan tatlıdır zihniyeti olduğu için normalde o hattı kullanmıosa bile böle zamanlarda kullanıo.
ondan inip buna biniyim aman beleşten bende yararlanıyım die düşünüo galiba.tıklım tıklım otobüsler,insanların yüzleri camlara yapışmış sinek gibi,ölecene gidioruz ve buna rağmen yinede binmek isteyen buna çabalayan insanlar var duraklarda.berbat yani.


hayat bu biçimde işte. habire cumayı beklioruz.haftasonu zaten nasıl geçio anlamıoruz.benim için temizlikle geçio genelde bi de yemek yapmakla.bi de ütü.ramazan bayramını tatil ederlemi acep? ederlerse çok iyi ederler. dinleniriz accık yaaa. bayramdan sonraki haftasonuna R.E.M konserine bilet aldı sevgilim. ona gidicez kuruçeşme arenaya.onlardan önce çıkıcakl guruplardan biride mor ve ötesiymiş ki kendilerine bayılırız yemeyip yanında yatarız yani.2 -3 günlüğüne kapadokya turlarına katılalım dedik ama istediğimiz vakitte pek tur yok. konserden dolayı vagzeçtik.başka amanda başka turlara katılırız inşallah.

Hiç yorum yok: