27 Ocak 2009 Salı


gözlerin ya vardı aklımda
biz çoktan unuttuk dünya dediklerini.....
gece yatarken sözleriyle uyuyup yine aynı yerde aynı sözcüklerle uyandım bu sabah.uzun zamandır yeni albümler içinde dinlediğim en keyifli şarkı.hafif bir seksapalite var sanki tınısında.insanı çekişide bu yüzden olabilir.
geçtiğimiz haftalardan birinde Okan Bayülgenin programında keşfettim bu şarkılarını.daha evvelden biliodum fakat bu şarkı çok ama çok hoşuma gitti.uzun bi süre dinleneceğe benzer.Zuhal Ocay da yeni albüm çık
geçen haftasonu misafirlerimiz vardı kahvaltıya.onları ağırladık ve yine aynı misafirlere sitemizden ev kiraladık.bölecene bir çift arkadaşımız oluverdi burnumuzun dibinde:)
yine geçen hafta yoğunlukla uğraştığım bir iş vardı.şubatın ilk haftası kuzenimin doğumgünü.sevgilisi ona değişik bi sürpriz hazırlamak istedi.kuzenimin etrafında olan onu seven herkesin hakkındaki düşüncelerini öğrenmek ve bunlara adına açılan bi gmail hesabına yollamak.çocuk kuzenimin aile atarafıyla pek haşır neşir olamadığı için en büyük iş bana düştü desem yeridir.sürprizi o buldu ama ben daha çok uğraşmak zorunda kaldım.benim üstümden bol bol puan toplucak hakkatende:)ama napalım.kuenimin hatrına işte herşey..
tüm hafta onu bunu aramakla geçip gitti.hadi yazın yazdınızmı bugün yolla şu adrese yolla fln derken neyseki tamamladık,bitti.

günler aynı yavanlıkta geçip gitmeye devam ederken farkettim ki sadece haftasonlarındaki tatiller için yaşıoruz.bir hızla hafta geçio sonra son gaz haftasonu yenilip bitirilio ve aynı terane yeniden başlıo.puff.bişiler değişsin istiorum artık.başka yerlerde başka işlerle uğraşmak yada uğraşmamak.işyerinde böle boş boş durmak ne acı...:(

Hiç yorum yok: