5 Nisan 2007 Perşembe

günüm

sabah işe gelirken gördüm onu.önünden geçip giden servisine anlayamadığım bi dilde bağırıodu.sonradan farkettim konuşma özürlü olduğunu.sırtında çantası olan okullu bi çocuk.onu duymayan servis şöförüne bi yandan bağırıo bi yandanda var gücüyle koşuo.bilmiorum ama hali çok üzdü beni.sonra bi sokağa girdi servis o da o sokağa koştu.durdum yolda bi süre baktım servis durmuş çocuk araca binio.sevindim sonrasında....
sevgilim izmire gitti.fakat başka bi sebepten dolayı başka bi şehre gidicek.bugün 3 te oraya uçucak ve cumartesi tekrar izmire geri dönücek.onun canı sıkkın dolayısıyla benimde sıkkın....
hava maalesef yağmurlu...
az evvel milliyette okudum. bi site
http://www.evliyimamauygunum.com/ adlı...evli olupta yinede bi beraberlik yaşamak isteyenlerin buluştuğu bi site.yaklaşık 30 bin üyesi mevcutmuş.akıncılar adlı hacker grubu tarafından türkiyenin ahlak değerlerine uygun olmadığıı gerekçesiyle haklanmış.önce şaşırdım oha lan böle sitelerdemi var dedim varolduğunu görüp akıncıların eline sağlık dedim.hemde hiiiç dert görmesinler.
bi de bişey duymuştum.bazı erkekler özellikle evli olduğunu söylüomuş bu tip sitelerde.sebebide kadınların böyle erkekleri daha cezbedici bulduğuymuş.daha çok talip oluomuş evli erkeklere.cidden şaştım kaldım yaa.ahlaksızlık diz boyu hakkaten..koru yarabbim bizi:(
kadın bankacılara uyuz oluorum(z ) zeyneple ikimiz.sizi bekletmeye aldığını zannedip birisine birisine aşık oldum birisine die şarkı söyleyebilio.veyahut senle telde konuşurken ahhh pardon cnm hemen geliorum diğer hattan arıolar diyo ve yine seni bekletmeye aldığını sanarak dakikalarca seni kök saldırabilio...bu ne genişlik yarabbimm..şikayetçiyim!!!
şirket çalışanlarımızdan emin kod adlı şahısa uyuz oluorum ve sabahın kör vaktinde yüzünü görmek beni çok ama çooooooooooooook sinirlendirio.kıl yumağı nolcak....ve yine şirket yöneticilerimizden ki kendisi patronumuz olur ..patron kodlı bu şahsın sabahın kör vaktinde bakın ben sizden bile erken geliorum düşüncesini kanıtlamak ve yüzümüze vurmak istercesine gelip çöreklenip kuluçkaya yatmış tavuk gibi 10 saat boyunca tuvalet ihtiyacı dışında yerinden kalkmayan bu insanı huzurlanırınızda dövmek pataklamak 2 sağ kroşe vurup kendine gel lan demek istiorum.
haaa unutmadan blabla adlı şahsa en çok uyuz oluorum.dövmek istiorum onuda izninizle

Hiç yorum yok: