9 Nisan 2007 Pazartesi

dilemma

sebepsiz yere gitmedinki sen
boşluğa beni koydun bilmeden
yüzüme vuran boğaz rüzgarı
hiç soğuk değil sensizliğimden
kendini görmek ne acı
yokolmuş hayallerin çıkmazı

anlamak çok zor değil
farkı yok aslında sonların
bana bana ayrılıklar hep bana
gidenlerin ardından bakakalmak hep bana

korkumdan değil güçsüzlüğümden
kaçtım herzaman geri dönmekten
kısacık gün nekadar uzun
dalgalarla ben şimdi sarhoşum
kaybeden bir tek benmiyim
yokolmuş inancımı neyleyim
son birkez ağla bana
gözyaşın sulara karışsın
***************************************
***************************************
***************************************
daha önce dinledinizmi bilmiorum.bu bir şiir diil.grup dilemmanın hep bana adlı parçası.çemberimde gül oya'yı izliyor idiyseniz bilirsiniz.lakin cidden çok farklı ve insanı başka şeyler düşünmeye zorlayan bi şarkıdır.durudur,durgundur,hafızanızı zorlar ve 2 dk durup düşündürür.hele hele ---kendini görmek ne acı
--- yokolmuş hayallerin çıkmazı derken.beni oldukça etkilio.eğer biyerlerden indirme şansınız varsa mutlaka dinleyin.hem o güzel diziyi anımsarsınız hemde kendinizi şarkının kollarına bırakır boğaza doğru bi gezintiye çıkarsınız.
---yüzüme vuran boğaz rüzgarı
---hiç soğuk değil sensizliğimden
...........

Hiç yorum yok: