28 Mart 2007 Çarşamba

gripin meselesi


sevgili gripin üreticisi..
şimdi bu gerçekten her derde deva taaa babannemden kalma müthiş ilacı bukadar büyük boyutlarda imal etmenizin sebebi nedir?yıllardır süregelen bu gripin müdavimliğinden şu sıralarda vazgeçmeyi düşünmekteyim.sorarım size boğazları davul gibi şişmiş ve yapısal olarak zaten biri diğerinden daha büyük bademciklere sahip olan bi vatandaş ki o benim... nasıl bu koca ilacı tek hamlede başına bişi gelmeden yutabilir.hayır yani, anlamıyorum neden bukadar büyük.gripin severler olarak ben ve bikaç arkadaşım bizi gripin içme kabuslarından kurtarmanızı ümid ediyoruz ve hatta yalvarıyoruz.çokmu zor yaa.biraz küçültüceksiniz hepsi bu.bi saat düşünüorum içmeden önce.sürekli erteliyorum.ağzıma atıyorum taa boğazıma yerleştiriyorum.üstüne bol su serpiyorum ama ıhhh banamısın demio.direk geri gelio.ben itiyorum o yine geri gelio.cımbızla boğaz yolumamı yerleştirmem gerekio yani anlamadımki ben.yetkili merciii neresi?kime şikayet edicez.bi yardım edin bi el atın bu konuya allah rızası için yaa.aaaaaaaaaaaaaa

Hiç yorum yok: