29 Mart 2007 Perşembe

lale devri







bu devir benim devrim.çünkü uzun zamandır bu mevsimi bekliyodum.lale zamanı.ilkbaharın girişiyle kışın bitimi arasında ekilen laleler bi süreliğine tüm canlı renkleriyle bizlerle olucaklar.gerçi büyükşehir belediyesi bu sene uyguladığı bi teknikle lalenin canlı kalma ömrünü 3 ay kadar uzun bi süreye çıkartmış.3 aylık lale devrimiz başladı yani.şehrin her tarafını bu çiçeklerle kaplı görmenin bana verdiği mutluluğu gerçekten tarif edemem.lakin laleyi bilen bilir.gerçekten özel bi çiçektir.diğerlerinden farklıdır.arsız diildir.her su veren ele açmaz misal papatya gibi.gül gibi uzun ömürlü diildir.yerinden koparttığınızda kötü koku yayar.zamansız açmaz.her güneşi gördüğünde canlanmaz.mevsimi vardır.kıymetini bilmeniz ve o a'nı beklemeniz gerekir görsel zevke ulaşabilmek için.kısacası gerçekten diğer çiçeklerden farklıdır,nazlıdır,özeldir lale.belkide sevişim bu yüzdendir.tamamen lalelerle çevrildiğimizde geçen sene yaptığım gibi bulundukları semtlere gidip bol bol resim çekicem.bunu bi pazar günü yapmayı ve mümkünse yalnız olmayı tercih ediyorum.konsantrasyon meselesi şekerim.LALELERİM VE BEN....:)

Hiç yorum yok: