2 Nisan 2007 Pazartesi

haftasonuuu

çoook ama çoook yoruldum.tabiiiki gezmekten.ama gerçekten çok güzel dolu dolu bi haftasonuydu doğrusu.
cumartesi hava çok kötüydü ya..yağmur çamur.sevgilimle çoook özlediğim biricik aşkımla buluştuk.izmire gidio sevgilim.allaha şükür çok güzel geçti hem sınavı hem mülakatı ki her ikisindende geçti.
normalde dün gidicekti bende yolcu edicektm ama başka işler çıkınca salıya ertelendi gidişi.cumartesi günü havaalanına gidip bileti ertelettik galeriaya dönüp önce sinema biletlerimizi aldık sonrada nothing hillde yemek yemeye gittik lakin feci acıkmıştım sanırım hiiiç bişi bırakmadım tabağımda.film olarak zeynebin tavsiyesi ve sevgilimin arzusu benimde onayımla huge grant-drew barrymore'un SÖZ ve MÜZİK adlı filmine gittik.film çok şahane diil ama eğlenceliydi.hele hele sinema izlerken kendinizi evinizde hissedebiliosanız.şöyleki;biz genelde galeriada seyrederiz filmlerimizi ama alt katta olurdu bu eylemimiz hep.bu sefer üst kattaki sinema salonunda seyretmemiz icap edince daha önce duyum aldığımız şu yanyana ikili koltukları sorduk.ve onlardan birinde yerbulduk.neyse film başladı biz gittik yerimize.allahım nasıl geniş ferah ayaklarını istediğin gibi uzat istersen yatabilirsin nerdeyse.yani şayet ufak boylu ve küçük bişeyseniz yatabilirsiniz.ciddi söylüorum.o eğlenceli film pozisyonumuz itibariyle nasıl keyifli geldi nasıl geldi anlatamam.sevgilimle sarmaş dolaş böle hafiten yatar gibi kendi evimizin koltuğunda izler gibi seyrettik.gerçekten diğer sinema salonlarına hiç ama hiç benzemio.size tavsiyem:GALERİANIN ÜST KATINDA BAŞKA Bİ DÜNYA VAR.ACİLEN KEŞFETMELİSİNİZ:)
filme gelince:çok şey beklemeden giderseniz eğlenceli bi film.heleki bizim gibi gençliğinizde yani 16 17 yaşında fln back street boys,,,take that fln gibi gruplar idolünüz idiyse filmi daha bi keyifli izleyebilirsiniz.oldukça sempatik buldum diyebilirim filmi bu yüzden.
pazar günüde yine bakırköyde buluşup ordan taksime geçtik.esinle faik ii yolculuklar demek için aramışlardı sevgilimi.onlarda taksimdelermiş.bizde gidince ben aradım ve onlarla buluştuık.çok vakitleri yoktu bizde gloria ya gidip birer kahve içip hoş beş ettik.onlar bizden ayrılınca birlikte yürümeye karar verdik.beşiktaşa kadar vasitayla ordan ortaköye kadarda tabanvayla yürüdük.hava gayet güzeldi.sahilde oturup aşk tazeledik.denizi ve insanları izledik.kokusunu çektim içime bol bol.malum 15 gün göremicem:( sonra madem burdayız e ne denkumpir yemioruz diye düşünüp kumpir yedik üstüne tiramisu.ordan çıkıp biraz bebeğe doğru yürüyüp beşiktaşa doğru geri yürüdük.giderken kakara kikiri yaptık bol bol.sonra ordan mecidiyeköye gittik ve ordanda bizim eve.zor bi ayrılış sahnesi derken ben ona taksi çağırdım ve giderkende herzamanki gibi el salladım ve gitti.hala istanbulda.yarın gidicek.izmire karşıyakaya.allah bizi kavuştursun tez zamanda.onun yokluğunda yapmam gereken şeyler var bende onları halledicem.netekim ultimatonumuda almış bulundum haftasonu.şunu yap şunuda yap ihmal etme bak fln gibi bisürü şey.

Hiç yorum yok: