17 Şubat 2007 Cumartesi

haftasonu gelmişmiş

bu haftasonu kocaman bi boş zaman dilimi(4saat kadar) yaratıp klasik olmaya aday 2 filmi izlicez.BEFORE SUNSET---BEFORE SUNRISE.biliosunuz 2 film birbirinin devamı ve gerçek zamanlı 7yıl geçmiş durumda ikisi arasında.ethan hawke'ın aslında çirkin olduğuna karar verdim mesela.şimdiki hali taş gibi mübarek gençken pek bi bebetoymuş beah!!!!
sevgilim dün akşam itibariyle kısa süreliğine yerleşik hayata geçmiş durumda.kendisi mobil bi hayat sürmek durumunda işinden ötürü.haftasonları gerçek yuvasına gelio.istanbula yani.bu akşam için başbaşa bi
yemek rezervasyonu yaptırmış.kutlayamadığımız sevgililer günü ve özlemimizi giderebilmenin en dahiyane yolu.başbaşa yapılan tüm eylemler.cidden çok ama çok özledim onu.bu arada kime bu akşam başbaşa yemeğe çıkıcaz desem herkesn aynı şeyi söylüo.bana evlenme teklifi ediceğini yani.ben bu konuya çok fazla ihtimal vermiorum çünkü daha 4buçuk aydır birlikteyiz.ve benim bu konuda acele etmek istemediğimi bilio.başımdan geçen bi söz atma meseleside cabası zaten.biraz tırsıyorum açıkcası.ama bi okadarda onunla hayatımı birleştirmek istiorum.yani hiçbizaman bukadar içten bu duyguyu istediğimi hatırlamıyorum.neysee...bu akşam olan bitern atraksyonları yarın sana iletirim artık sevgili blogcum.....

Hiç yorum yok: