18 Şubat 2007 Pazar

mutluluktan başım 360+5 derece dönüooo


aman allahım.bu nasıl güzel nasıl güzel bi geceydi.güzel günler arşivimde hep en üst raflarda durucak bi gece.hangi birinden bahsediyim.sevgilime kavuşmuşluğun verdiği büyük mutluluktanmı,başbaşa yenen romantik,muhteşem bi akşam yemeği ve devamındanmı,bana aldığı pırlanta kolyenin benim için taşıdığı anlamımı,el ele dizdize duruşumuzun bize verdiği mutluluğumu,beyoğlundaki o muhteşem gezintiyimi,pazar günü özlemden çektiğimiz acıyımı....söyle blog sana neyi anlatıyım.
bazen durup düşünüyorum yok yaa diyorum hayatın mutluluk kısmından bukadar payda alıyo olmam sadece bi rüya herhalde.sonra sevgilim bana bi dokunuo kendime geliyorum yüzünü ellerimin arasına alıyorum ve içim hayır diyo hepsi ama hepsi gerçek...
çok güzel bi kavuşma anından sonra hemen yakınlardaki gloriada kısa bi hasret giderme operasyonuna geçtik.ve hemen akabinindede beyoğluna cidden çok beğendiğim ve daha önce hiç gitmediğim bi mekana götürdü sevgilim bizi.360...enfes panaromik bi manzara.cidden tüm özellikleri,kalitesi,ortamı paylaştığın insanlardan, yediğin yemeği servis edenlere dek herşey son derece özenli ve güzeldi.2saat boyunca restaurant bölümünde takıldıktan sonra bar kısmına geçtikki bu kısım daha güzeldi çünkü karşılıklı oturmaktansa yanyana dizdize oturmayı tecih edenlerdeniz ikimizde. içiceklerimizle birlikte güzel bi geceyi noktalamadan önce beyoğlunda çiseleyen yağmurun altında uzun bi yürüyüş sevgilimin bana pamuk şeker alışı bi kuytuya kaçıp uzun uzun sarılışımız,beni eve bırakışı derken uyurken tebessüm eden gözlermizle derin ama çook güzel bi uykuya dalışımız.
herşey için çok teşekkürler sevgilim..her nekadar bu blogtan haberin olmasada ve okuyamıcak olsanda en derin ve içten teşekkürlerimi bildirmek isterim ve sana iyiki varsın derim,,,,,iyiki varsın..:)


18.02.2007

Hiç yorum yok: