21 Şubat 2007 Çarşamba

enough

bu dünyayı sadece kendileri ve kendi sorunlarından ibaret sanan insanlar.hep sen arıcaksın hep sen sorucaksın sen ilgileniceksin.mazallah uzunca bi süre arayıp sormazsan hayatta noldu arkadaşım nasılsın diye soran olmaz şu hayatta.tek dertleri kendileridir.sanırlarki bi tek onlar yaşıo şu koca dünyada.ama şaşırmıyorum.bu bakalım ne zaman laf sokucak diye beklediğim bi durumdu ve nihayet oldu.sende tuubaa.kalkıp kıza nezamandı düğün diye sorarak iyice tahrik ettin ama.dostluğu bukadar amatörce yaşayan ve profesyonelliğin kenarından ble geçmicek insanların benim hayatımda ne işi var bilmiyorum.hayat zaten böyledir.birden yaptığın yanında olduğun destek verdiğin her durum yada olay rafın en tozlu yerine futursuzca ve arkasına bakılmaksızın kaldırılır.herşey unutulur yok sayılır ve bi arkadaşın hali hatrı sorulmaksızın direk olarak saldırıya geçilir.hayat bu....yeni dünya düzeninin bi parçasıda bu...ve işin en ama en boktan kısmı nedir biliomusun?bunun sebebi olarak tamamen hayatımda birinin bulunması.hayatıma birini dahil etmiş olmam ve hemen akabinindede görmemişler gibi buldumcuklar gibi daha önce hayatımda varolan insanları (sözümona)unutmam.sebep ve vardıkları sonuç ilşkisi tamamen budur.bundan adım gibi eminim...
ama umursamıyorum.buraya bunu konu olarak girmiş olmam tamamen eşzamanlı bişey olduğundandır.evet kızgınım ama bi okadarda rahat.bukadar benmerkezcilik yeter artık.bi çemberin içinde geçmiyo hayat.sen sıkıntıdasın diye durmuyo zaman artık bunu kabul et.biraz o kendi menfaatlerinden oluşmuş çemberin dışına sız ve etrafına at gözlüklerinden kurtularak bikez daha iyice bak.saygısız kaba ve hoyratça eleştirdiğin sövdüğün insan kim?tekrar gözden geçir.hepimiz sadece sen mutlu ol diye seferber omalıydık halbuki.sen kendini iyi hisset bu bize yeterdi oysaki.benim derdim benim hissettiklerim sevinçlerim hüzünlerim paylaşmak istediklerim o hiç gelmicek olan baharı bekler nasılsa...hangi baharsa artık...üzgünüm benim beklicek zamanım ve beklicek takadim yok.bi hiç uğruna hayatımı ertelediğimde elimde kalan koskoca bi hiçti.ve ben arayıp sorduğumda ilgilendiğimde ---iyi insan---bi süre kenara çekildiğimde ilgi beklediğimde ---kötü insan--- diye nitelendirilmekten bıktım.ben büyüdüm ve artık çok fazla şeyin ayrımına varabilicek kapasitedeyim.hayat aldım verdim ben seni yendimlerden ibaret bi
oyun diil.çok değer verdiğin arkadaşına söylenmek yerine çok merak ediyosun ya hani ööle diosun ve bunun arkasına saklanarak beni aşağılıosun ya.bırak allahaşkına.tek derdin kendinsin işte .başıda sonuda bu.egon doruklara tırmanmış.kendin ulaşamadığın zamanlarda çevrendekiler tırmansın istiyosun.olduuuuu... başka derdin başka taan başka bi isteğin varmı haşmet mahabın kızı....yeter artık..sıkıldım sendende hayatındada sürekli şikayet eden memnuniyetsiz halindende aşağılık komplekslerindende.bıktım anlıyomusun....anlıyomusun

Hiç yorum yok: