23 Nisan 2007 Pazartesi

kına gecemiz


bu akşam lisedeki arkadaşlarımdan birisinin kına gecesi var.cumarteside düğünü var.onuda yolcu ediyoruz artık.zaman çabuk geçio.serkanla bi ilişkiye başladıkları gün gülsümün yani lisedeki diğer ortak arakadşımızın nikahına gitmiştik.sonrada sarıyere yemeğe gitmiştik.gülsüm tutturmuştu ben telli babaya gidicem diye.delilik işte.gitmiştik nihayetinde.ordanda bi balık restaurantına gitmiştik.sonrada evlerine gitmiştik.gece 11e kadar biz üstümüzle o da gelinliğiyle kurbanlık koyun gibi bize baka baka oturmuştu.sonrada kalkmıştık.serkan ben tuğba dolmabahçeye çay içmeye gitmeye karar verdik.yoılda ben nedenini bilemediğim bi duygu fırtınası geçirip ağlamıştım.sonra tuğbada arkamdan başlamıştı
hala düşünürüm acaba neye ağladım diye...
söz atmıştım o olaydan bisüre önce belkide onun duygusallığıdır,belki çok sevdiğim bi arkadaşımın artık evli olma düşüncesi.dolayısıyla daha az görüşmek demekti ki nitekimde öle oldu.
hayat garip...bi şekilde herkes kendi hayatına dalıyo gidiyo...herşey eskiyo eskitilio.ve hayattaki herşey gibi arkadaşlık dostlukta en az iki kişilik bi çaba gerektirio.
şimdide tuğba evlenio.o da kendi hayatına dalıcak yakında.kimseyi kınamıyorum aslında.belki bende böyle olucam ama nebiliyim işte bi yanım hüzünlenio bu duruma...
umarım sevgili arkadaşım çok mutlu olur bundan sonraki hayatında.herşey hayal ettiği gibi olur ve bu bi ömür boyu sürer....
umarım ve inşallah

Hiç yorum yok: