11 Şubat 2007 Pazar

param yok pulum yok malım mülküm olmasın ziyanı yok...


Kalabalık,yol çalışması,trafik,asvalt düzenlemeleri,gs maçı ve diğer tüm olumsuz faktörler deliler gibi alışveriş yapmamıza maalesef engel olamadı syn dinleyiciler.güneşli tarafından gelen poyrazın etkisiyle eyüpten gelen karayel keşişlemenin şiddetli birleşimi ile sapkın ruhlarımız alışveriş esnasında ortaya çıkarak kendilerini kıyafet adı verilen kumaş parçalarıyla ihya etmiş bulunmaktalar.bunlar hem yağdılar hem gürlediler.sonuç:ay sonu gelmeden boşalan cüzdan,ödenmesi gereken ama olmayan paradan dolayı asgarisini ödemek zorunda kalan iki zavallı haşere(biz)…ama inan bana sevgili günlük hiç mühim diil.çünkü canım sağolsun yağuuuuuvvv.:)işin en güzel kısmı şu ki;ben pazarlardan nefret ederim bu sayede süper bi Pazar gününe sahip olmuş oldum.hem bu arada boş durmadım sevgili blog.sevgilimide son kez gördüm sarıldım öptüm kokladım….son dediysek cumartesiye kadar aaaaaaaaaaa.
Yalnız bazı (alışkanlıkmı sapıklıkmı artık adı her neyse) huylarımız ortaya çıktı.şimdi biz manyaklar gibi sanki hiç başka restaurant yokmuş gibi taksime her gittiğimizde sevgilimlede olsa başka arkadaşımlada olsa gider mutlaka dilekte
yemek yeriz.esrayla karnımız acıktı ne yiyelim diye düşünürken cevahirden çıktık ordan profiloya giderken dileğin başka şubesini gördük ve sanki, kırk yıllık ahbabımızı görmüş gibi sevindik.hayır onca güzel yemek yenicek mekan varken neden ille dilek.bundan sonra söz verdim kendime gitmicem uzunca bisüre dileğe.sende şahit ol artık.
Neyse bisürü güzel alışverişin yanında sevgilimede hep siyah gömlek giy giy giy noolur giy diye yalvarırken aklıma siyah gömlek alma fikri geldi.kendisi tutkulu bi yaratık olduğu için (kısaca ben kaliteli giyimden hoşlanıo diyim siz tiki diyin)efendim vakkoda siyah gömlek aradım.ewt yanlış duymadınız vakkoda.w dahil vakkoları gezdim siyah gömlek kıtlığı gelmiş gibi bulamadım.bitanesinde buldum ki içeriye girdim reyona yaklaştım.tek bir adet siyah gömlek öölecene bana bakıodu.yanına gittim,usulca uzandım..ve ewwttt amacıma ulaşmış buldum kendimi.oooo artık beniiiiiimmmm.çok mutlu oldum ama işin garibi şu ki herkes yasa bürünmüş gibi siyah kravatta yok yani kalmamış,siyahlı kol düğmeside yok.kısaca siyaha dair hiçbişi yok.neyse bu sevgililer gününde benim için çok özel olan bi hediye ile noktalıorum.şık bir kol düğmesi.mutlu bir izdivac yaparken taksın istiyorum.ve işte siyah gömlek aldım ama asıl hediyem kol düğmesi.gömleği başka zamanmı vermeliyim.çünkü bi de kalpli kurabiyelerde yapıp ayrı bi kutuya koycam.neyse o gün gelince bakarız artık.işte böle sevgili günlük.hayat bir dipsiz kuyu dön döne döne dönnnnn.
Placebo açın syn dinleyiciler….sleeping with ghosts….hadi şimdilik eyvallahhhhhh.

Hiç yorum yok: