11 Şubat 2007 Pazar

gügünayyydıııınnnn

hmmmm sabah olmuş.bugün pazar.uyuyabildiğim yegane gün.bi sağa bi sola hooopp olmadı bidaa sağa derken gözler foraaaaaaaaaaa...GÜNAYDDDDDIIIIINNNN....
penceremi açtım az önce içeri güzel taze sokak kokusu girsin diye.ama maalesefki is ve duman kokusundan başka bişi girmedi.bugün puslu bi hava mevcut.esraya msj çektim hoopp aloooo uyandıysan bi ara kızım ya.cevahir yapalım bugün ordan sosyete pazarı ordanda profilo felan nee diye.aradı az evvel.bak 3adet msjım var kanka.biri senden diğeri semih diğeride cihan.ama ben naaptm? ilk önce seninkini açtım dedi.ve sözleştik.saat 1buçukta buluşucaz inşallah.
sevgilimin şube teftişi belirlendi.çorluya gidicek.eh bunca kötü seçeneği gözönünde bulundurursak çorlu bizden 3kat daha fazla bonus kazanıo syn dinleyiciler.bu gece maçtan sonra pılısıı pırtısını toplayıp gidicek inşallah.ve ben onu tam bir hafta boyunca göremicem:(((napalım dayanıcaz destek olucaz.ha unutmadan ben onu çok seviyorum.itirazı olan? olmayan? aferiiiiinnn adam olun bakiiiiimmm:))

Hiç yorum yok: