2 Mart 2007 Cuma

saplantı abartı

4yıl kaldı.4 yıl sonra 30 lu yaşlarıma başlıcam.kısa bi an içinde hafızaya nüfus etmiş bi hadise olarak,saniye kadar kısa bi anda gelmiş ama dakikalarca hatta saatlerce aklımdan çıkmıcak bi durum bu.canım sıkıldı işte şimdi.sadece sigara içip inicektim oysaki.neden geldi şimdi aklıma.:(herşey daha dün gibiyken üstelik.çocukluğum bebekliğim küçüklüğüm adı ne ise.kendi kendime düşündüğüm zamanlarda aklıma gelen bisürü şeyden bikaçını yazıyım.hepsi hepsi 3dk içinde geldiii ve geçmedi öölecene duruyo.
........yüzüne mandalina sür (canlandırır)
........yüzüm neden pul pul uff pufff yanaklara hafif bi el darbesi...
........hegün aynı şeyler hergün aynı konuşmalar
........bu kadın programlarına rastlamak bile can sıkıcı
........kilo vermeliyim
........o biberiye rezene anason karışımına nezaman başlasam.
........sevgilim gelio bugün tamamen.
........aynı şeyler hep aynı şeyler
........özlemle berkay ayrıldı bu bi saçmalık evliliğe hazır diilmiş adam hıh
........neden artık eskisi gibi zevkle cips yiyemiyorum..
........uçuklarım nezaman geçer
........bu işyerinde bıktım..bıktım bıktım bıktım
çıkmak istiyorum.ve daha bisürü lüzumsuz şey.vakit geçmio yine.bi de şimdi geldi aklıma.mynette okey yada tavla oynarken ısrarla sohbet etmek isteyen yaratıklar.dün gece biriyle tavla oynuoruz.evliyim dedim kocam karşı koltukta çalışıo bende burda vakit geçiriorum dedim.ısrar kıyamet o biçim.yok efendim o kocamın yerinde olsaymış benle ilgilenirmiş.ben evli diilmişim ne işim varmış buralarda.sanki evlilerin okey yada tavla oynamaya hakları yok.dahası bunu yaparken namussuzluk yapıosun sanki.kıl oldum yanii.koşar adımlarlada uzaklaştım...
şu yaşlılık konusuna takılı kaldım.hernekadar yüzüm gözlerim ele vermio olsada bu sadece şimdilik yapılan bi jest hepsi bu.aslında sorun sadece yaşlanmak kırışmakta diil.fikirler düşünceler zevkler kalabalıktan uzaklaşma istekleri kendi düzenini arzulama kendi hayatını kendi bütçeni...kısaca herşeyi.
mesela az evvel yazdığım şeyi düşündüm.eskiden yani küçükken cips gibi şeyler
yemek çok aşırı keyif verirdi.ve annemin yada babamın yada herhangi bi büyüğümün nasıl olupta onca paraları olmasına rağmen cips almadıklarına ve neden sevmediklerine anlam veremezdim.derdimki benim okadar param olsa yığınlarca cips yerim.ama öle diilmiş işte.bende şimdi büyüdüm annem babam yaşında diilim ama daha şimdiden abur cubur yemek hiiiç keyif vermio.cips yemeyeli uzun oldu hatta.tabii bunun belkide başka sebepleride olabilir mesela aşırı tüketim toplumu olmamızın etkisi gibi.herşeye rahatça ulaşabilio oluşumuz belkide baş etkendir ama sonuç bu işte.bende büyüdüm geliştim ve artık geriye saymaya başladım.
üzgünüm yaaaaaaaaa....her yaşın ayrı bi güzelliği var şarkısını bulun bana.onu dinlemek ve buradan çıkıp gitmek istiyorum.

Hiç yorum yok: