26 Nisan 2007 Perşembe

erguvanlar

2 sene önce hemen hemen bu zamanlarda aslında tamda erguvan mevsiminde aldığım bi kitaptır ERGUVANLAR AÇARKEN. www.kitapyurdu.com'dan satın alHazin ve oldukça imkansız bi aşkı anlatan kitap yazar Bülen Akkurt'un gerçek hayat hikayesidir.Şimdilerde yeniden aklıma düştü erguvanlar açarken.Aksilikdir ya sevdiğim bi arkadaşıma vermiştim geçen sene okusun diye.Kendisi ne okudu sonuna kadar ne de okuyamadığı için geri verdi kitabımı.Ben nekes biri diilim,paylaşmayı severim ki özellikle sevdiğim başarılı bulduğum eserleri, filmleri,müzikleri mutlaka bi şekilde başkalarıda görsün,okusun kısaca haberdar olsun isterim.Ama kitaplarım konusunda bu denli hassas olupta bu kadar önemsizmiş gibi davranılması beni sinirlendiriyo açıkcası.Bu yüzden mutlaka geri getireceğini bildiğim ya da okuyacağından emin olduğum insanlara vermeyi tercih ediyorum.Geri kalanıda beni cimri pinti bilsin umursamıyorum.
Kısaca lütfen benden kitaplarımı istemeyin ille de istiosanız geri verin yaa.....sözüm meclisten dışarı!!!!

ERGUVANLAR....
G.P 'ndan gelen davetle birlikte erguvan merakım artmış bulunmakta.Cumartesi günü boğazda erguanları izleme etkinliği var.Düşünüyorum da nasıl güzel bir renk cümbüşü olucak.Diğer yandanda her tarafta laleler açmaya devam edio.İstanbul kısa süreliğinede olsa meteorlu görüntüsünü bi kenara atıp bol çiçekli böcekli bi görüntü sergilicek.hazır baharda gelmiş ya kim tutar bizi.??? dicem ama diyemiyorum çünkü cumartesi günü çoktandır ertelediğimiz eskiden birlikte çalıştığımız bi iş arkadaşımızın yeni evine gidicez.Evlendiğinden beri henüz daha hiç görüşmedik.Dün ev hediyemide aldım.Akşam kankada kalınca onuda işe taşımak zorunda kaldımki kollarım resmen koptu.:)
Cumartesi erguvan izlemeye gidemioruz ama pazar günü erkenden kalkıp sevgilimle adalara gitmeyi planlıyoruz.Planımıza engel olabilicek tek şey hava muhalefeti.Ben kepekli sandiviçler yapıcam vapurda giderken çayımızla yicez.uzun yürüyüşlere çıkıcaz,bisiklet kiralıcaz,faytona binicez.Hayali bile harika.Bian önce gelsin haftasonu noolur...hem aşkımıda çok özledim yine.o da beni özlemiş.Zaten bi ifadesi var aklımda takılı kalan.Anlatamam nasıl bi bakış olduğunu.Nasıl içten ve sevgi dolu aşk dolu.Bu duyguların yüze nasıl yansıdığına bizzat şahit olmuş ve her daim olan biri olarak ona iyiki varsın diyorum.iyiki var ve iyiki benim sevgilimsin....seni seviyorum

Hiç yorum yok: