4 Şubat 2007 Pazar

yara



yolda yürüyoduk.elimi tutuyordu.birden elim acıyo dedim.bi gün önce dolabımdan bişey çıkartırken elim kapağa sürtmüş ve sağ elimin işaret parmağının üstünün derisini sıyırıp geçmişti.derisi kalktğı için acıodu dokunulduğunda.noooldu diye sordu.anlattım.birden kendi sağ elini gösterdi.bak dedi.bende de aynısı var.anlattı.hikaye aynıydı.dolabından bişi alırken kapağı sağ elinin işaret parmağnın üstünü sıyırp geçmişti.yaralarımız bile aynıydı.aynı el aynı parmak ve aynı sebepten dolayı.farklı yerlerde farklı eşyalardan başımıza gelen bu olay beni çok şaşırttı.o an farkına varmasamda düşündüğümde her defasında şaşıyorum.birbirimizi bukadar çok sevişimize,bukdar çok hissedişimize hala çok şaşıyorum.ve biliorum hayatta hiçbişey tesadüf diil.bu da diil.sevgimizin doruğa tırmanışının bi başka versiyonu sadece.
güzel ellerin ellerimden hiç ayrılmasın.allahım seni her kötü şeyden korusun ve saklasın....seni çok seviyorum..

Hiç yorum yok: