12 Nisan 2007 Perşembe

yenilmenin acısı

laaa lalalalaaaaaaaa lalalalaaaaaaaaaaaaa....
ben birsürü ama bürsürü alışveirş yaptım.bu şu demek:kendime verdiğim sözleri tutamadım.
alınanlar:
1)trençkot

2)kırmızı ayakkbı


3)kırmızı elbise


4)siyah ceket

vee birsürü bluz.bu yukardaki temsili resimler tabiiki.daha güzellerini aldım ben.gerçekten rahatladım.resmen içimde şişmiş alıcaklarım içim boşaldı bu sayede ama bu seferde kredi kartım şişti anasını satıyım.aman napıyım yaa
güzel ve dolu bi haftasonuydu.havanında güzel olması işimizi kolaylaştırdı.cumartesi günü ikoyla cumartesi pazarına gittik.şu bakırköydekine.ama hiçbişey alamadık maalesef.eve dönünce esinde bize gelmişti.güzel ve hareketli bi akşamdan sonra pazar günü uzun geniş bi kahvaltı sonra da profiloya gittik.faik geldi ardayı özlemiş.biraz onunla oynadı sonrada çıkıp gittik.bowling oynucaz die gittik aslında ama onunla yetinmeyip bi de alışveriş yaptık.bowlingte yenildim ve dahası gerçekten iğrenç oynadım.labutlar bana kıyak geçmedi bu sefer.ve dolayısıyla sonuncu oldum.:(bende kendimi kıyafetlere vurdum.alıcağım herşeyi hemen hemen aldım.2şey var önümde alıcağım
birincisi:siyah spor ayakkabı
ikincisi:kahverengi spor ayakkabı
üçüncüsü:sony 7.2 mp foto makinesi
dördüncüsü....
beşimcisi....
ve diğerlerinide her an ekleyebilirim.
bir alışveriş çılgınlığıdır gidio.nerde durucam bakalım bilmiorum.işyerndeyim saat 3 e doğru çıkıcam.dişçiye gidicem.ordanda kuaföre gitmeyi düşünüorum.
ve şunuda belirtmenden geçemem ki sevgilimi çok özledim yaa:(

Hiç yorum yok: