20 Mayıs 2007 Pazar

bu adanın esprisi nedir???

birsüre deniz aşırı yolculuklar yapmaya ara verdik.en azından adalara bi süre ara verdik.
bügün sevgilimle sandiviçlerimizde alıp heybeliadaya gitmeyi kararlaştırdık.eminönünde buluşmak üzere sözleştik ve buluştukta.buluşma yerine benden önce intikal etmiş olan sevgilim bana msj çekti ben geldim die.normalde asla bunu yapmaz alla alla dedim aramak yerine msj çekio var bi iş.
neyse gittim buluştuk benimkinin sesi çıkmıo.çünkü dün akşam gs - fener maçında sahada bırakmış sesini.moralim çok bozuldu elbette çünkü tüm gün yanımda konuşmayan biri olucaktı.kızdım biraz. çozuk gibisin dedim, hiç yakışıomu dedim fln ama futbol belası başka türlü bişi.evde 2 tane daha erkeğimiz var abim ve babam.gayet iyi bilirim bu yüzden.ne yaş dinler, ne mevkii, ne hastalık.neyse bindik gittik vapurla ama heybeliada fosss bi ada.yapılıcak hiçbişeyin olmadığı --piknikten başka---yemek yenilicek yerin bile en fazla sayı olarak 2 mekan olabiliceği olanlarında yemeklerinin lezzetsiz,özensiz bi sunum içerisinde olduğunuda gözönüne alırsak ki bu da başka bi mekanın olmamasının getirdiği rekabetsizlik ortamından kaynaklanmakta bence.gerçekten gidilemiyecek yerler arasına girdi bizim için.büyükada maceramızla gaza gelip aynı tadı alıcağımız hayalleriyle gitmiştik oysaki..ama dediğim gibi fosss çıktı.
bi kıyas yapmak gerekirse heybeliada daha bakımsız daha küçük daha içine kapanık daha mutsuz bi yer.büyükada ise daha elit daha hareketli daha neşeli renkli ve bakımlı bi yer.sevmedik kısaca heybeliyi.kabataş vapur sefer saatini bile beklemeden direk bostancıya giden motorlardan birine bindik şanseseri.motor vapura göre daha sakindi daha bizbize dizdizeydik.bakırköye gelirken takside uyumuşum biraz sevgilimin omzunda beni seyretmiş o da.çok güzelmişim melek gibi uyuyomuşum.:)
ne hoşş...gelirken yağmur yağmaya başladı.aslında bugün hava olarak tam da evde miskinlik yapılıcak bi hava vardı.basık kasvetli habire yağıp yağıp duran sıkıntılı bi hava.
daha çok yağmur yağsın susuzluk çekmeyelim yazın fln dioruz ama birisi açıklama yapmış istanbulun kış yağmurlarına ihtiyacı var diye.baharda ve yazın yağan yağmurun bi kısmı buharlaşırmış zaten nemden dolayı kalınınıda toprak aç olduğu için emermiş.4 gün üstüste yağmur yağsaymış bile bu ancak bikaç günlük su ihtiyacını karşılarmış.öyleymiş böyleymiş....herşeyi küresel ısınmayla bağdaştıran zihniyet yaşadı ama çook eskilerdede kurak zamanlar olurmuş yağmur dualarına çıkılırmış.hem bazı kaynaklara göre bu yağmursuz zamanlar ibadete yönelme zamanı olarak biliniyo.yani rahmeti yine Allahtan beklemenin ondan istemenin dilemenin ve bunu ibadetle yapmanın tam vaktiymiş.çünkü bilinirki kuraklık biz insanlar için olabilicek en büyük felaketlerden biri.gazetedede okumuştum yağmur duasına çıkıldığına dair.Allah acısın halimize...
haftasonu bitti gitti yine işte.koca bi hafta bizi beklio.umarım herşey yolunda gider.umarım...:)

Hiç yorum yok: