21 Mayıs 2007 Pazartesi

G-Ü-N-A-Y-D-I-N :)


sanki sonbahar gelmiş gibi.onuda seviyorum tmm ama henüz ilki yaşamadan sona geçmekde nerden çıktı?yağmayan ama herdaim yağabilirim modunda bir hava bu.hani şu günlerde hep su sıkıntısından bahsedioruz ya bu sıkıntıyı bize dikte etmeye çalışan zihniyeti anlayabilmiş diilim.yağmur yağan sokakları tekrar yıkayan,yağmur suyuyla yeterince su ihtiyacını karşılamış olan bitkileri yeşillikleri akşamüstü yeniden büyük bi su sarfiyatıyla sulanması,bulunduğum semtte hala ısrarla foşur foşur halı yıkanması ve bunun denetiminin sağlanamaması.zaten oldum olası halı yıkayan zihniyetide anlamam.evlerini b..k götürüodur kokudan içeriye giremezsiniz ama mutlaka halılarını ya çırparlar sopalarla yada mutlaka yıkarlar.hangi hassasiyetin ürünüdür bilinmez ama temizlik anlayışları halıyla sınırlı olduğu kesindir.tabii bu bir genelleme diil herkes böyle diil.onlar kendini bilio.!!!

bugün güne herzamankinden erken başladım.7 de uyanınca sevgilime jest yaptım ve aradım.hep o beni uyandırıyodu bu sefer de ben onu uyandırmak istedim ama o zaten uyanmıştı:)

yolda gelirken aklımda hep ezginin günlüğü vardı.onun şarkılarını mırıldanırken buluodum hep kendimi gelir gelmez açtım son albümünü dargınmıyız'ı...

dinliyorum...bir dilim kepek ekmek üzeri light kalper yarım salatalık ve 2 bardak çay eşliğinde.

gelecek mutlu günlerin eşliğinde....

Hiç yorum yok: