7 Mayıs 2007 Pazartesi


dünkü nişandan kalma saçıma bakıyorum.mmm bu saç bana yakıştı oldukçada beğeni topladı.başka bir organizasyonda yinelenebilir.roma bilmemnesi adıda.hatırla sevgilideki esas kıza benzio saçımın bugünkü modeli.

vasat bi pazartesi.daha iyi nasıl geçirilebilir bilmiorum.zeynep depresyona girdi en sonunda.kalan ışığınıda kaybetti nihayet.benimse içimdeki şarkı bitmedi ama değişti.hapşuu

hergün aynı saatlerde hapşuran biriyim ben.ve günde mutlaka 4 kere hapşururum.sebebi hakkında bilgim yok.

işyerimde barındırdığım kitaplardan uzun zamandır elimde olan sonuna yaklaştığım ama vasatlığından dolayı okumamakta direndiğim bir kitap.

Ahmet Altan--En Uzun Gece............

çok methettilerde aldım.yoksa ahmet altan okuyucusu diilim.ama üyesi olduğum mail grubunda bu şahsın yazılarını yayınlarlar.sanki hepsi tek bir kitabın ürünü gibi hep ama hep aynı.işin diğer kısmı ise;mutlaka bi ahlaksız hareket mevcut kitaplarında.mutlaka aldatan ve aldanılan tipler mevcut.ve bi okadar aldattığı kişiye aşık...ikilemler ,sürekli vuku bulan gelgitler,çelişkiler, bla bla....

cumartesi ana-kız günü ilan edip bi güzel keyif yaptık annemle.önce dişçiye gittimki o meşhuuur ön diş problemim nihayetlendi.(çoook şükür)

sonrasında bakırköy pazarına gidip meyve sebze aldık.olmamış süt inciri aldık mesela reçel yapmak için ki annem yapmaya başladığında bugün bile hala evimizden gitmeyen enfesss bi koku yaymaya başladı.gerçekten muhteşem bi kokusu var.sonrasında küçük çapta bi kaç alışveriş derken annemi cilt bakımına götürdüm.liba hanıma...çok iyi anlaştılar ve annem ona menekşe yollucağına dair söz verdi.liba hanım çiçeklere çok düşkünde.e bi çiçek sapığı olan annemide bulunca ortak konuşulan tek konu çiçekler oldu haliyle.bişeyler yedikten sonra eve gittik.ve koca bi cumartesi akşamını istediğim gibi evde kendi başıma geçirdim.

pazar günü geç yapılan içinde haşlanmış yumurtanında olabildiği bi kahvaltıdan sonra önce sporumu yaptım sonra banyo ve diğer temizliklerimi.sonra harika bi meyveli yoğurt yapıp tüm aile öğlen yeöeği niyetine yedik.böyle yayıla yayıla telaştan uzak ohh dedim ya.sonra da kuaföre gittik annemle çünkü akşam sevgilimin yakın arkadaşının nişanı vardı.saçımı o roma bilmemnesinden yaptırdım ve gayet hoş oldu.sevgilimin özellikle istediği elbiseyide giyince tam süper oldum.bi kez daha birbirmize çok yakıştığımıza dair güzel sözler işittik ve buna çok sevindik.sonuçta umursamasakta başkalarının düşünceleri herzaman etkileyicidir.nişana gelince.tek kelimeile kötüydü.nişandan çok 80 yıllarındaki diskoda gibiydik.garipti.hiç öylesini görmemiştim eh bu da ilk oldu işte.ne diyelim mutlulukları daim olsun,allah tamamına erdirsin.
dün gecede çok aksiyon macera türü bir rüya gördüm.sevgilim bi parça şehrazat bir parça dünkü nişan katkılı bilinçaltı bi rüya olduğunu söyledi..hıh...halt etmiş.rüyamda resmen tecavüz için kaçırıldım eli silahlı adamlar tarafından kuşatılarak hemde.beni attılar pis kokulu iğrenç bi yere.ordan kaçmaya fln çalışırkende sevgilim hiiimenim,süpermenimm gelip beni kurtardı güçlü kollarıyla.valla ya.tam anlattığım gibi oldu yani.üstelik rüyam yarımda kalmadı.biz kavuştuk birbirimize,ben kurtulmuş oldum ve koşarak uzaklaştık olay mahalinden.yalanmı söylüoruz burda alla ala yaa

vee bugün.sevgili patronumuz moskovodan döndü.dolayısıyla bi hareket oluştu şirkette.ama bugün zaman akmıo.havada sabaha göre çok sıkıcı basık mutsuz heran ağladı ağlıcak gibi,hüzünlü.halbuki ayşe abla terasa masa çıkartmış üsünede yeni örtü almış.orda yemek yemeyi hayal ediodum ama maalesef mümkün olmadı...bari bi güzel parça dinleyelim...

Hiç yorum yok: