4 Mayıs 2007 Cuma

liba hanım harika:)



dün akşam iş çıkışında ani bir kararla cilt bakımı yaptırmaya karar verdik.malum edi'ninde bu civarlarda olmasıyla madem öyle onuda alalım bakırköye bırakalım hem bende ona olan hasretimi bi nebzede olsa gidermiş olurum diye düşündük.neyse üçümüz birlikte düştük yollara.sevgilimi uygun yere bıraktıktan sonra arkadaşımın ablasıyla olay mahalinde buluştuk.çok konuşan 2 insan bir araya gelince noolur?eğlence olur.eğlenceli bi bakım seansından sonra ve saati gece 11 yaptıktan sonra artık sıkılmaya başladık.ve nihyaetinde üçümüzde pamuklar gibi yumuşacık bilmemne ekstreli krem,jojoba yağı,peeling ve diğerleri sayesinde pırıl pırıl ciltlere kavuşmuş olduk.liba hanımın ellerine sağlık.işini bukadar severek ve özenerek yapan bi insan daha görmedim.tüm deneyimlerinden özel hayatına hatta kaç para maaş aldığına kadar herşeyi öğrendik.tabii zeyneple bana kalsa bukadar sohbet imkansızlaşırdı ama ablası sağolsun oldukça lafazan biri.e liba hanımda öle.neyse öle böle derken saatide epey geçirdikten sonra son gaz eve gittik.akşam cildim yumuşak ötesiydi resmen.arınmış,dinlenmiş kötü etkilerden bi süreliğine uzak halde güzel bi uykuya daldım.sabah yumuşacıktı yine.elim cildimden kayıyodu yüzümü yıkarken.velhasıl ayşenin doldurduğu formda müşteri görüşlerine yazdığı gibi:

liba hanım harika:)


Not 1:bu arada yazmayı unuttum ve aramızda kalsın ama tam tamına 3 kg 800 gram vermiş bulunmaktayım.üstelik hiç aç kalmadan bol su bol kepekli gıda tatlılardan çok tuzlulardan hamur işlerinden uzak durarak ve tabiiki spor desteğiyle sadece bir buçuk haftada verdim.ama daha 4 kg vermem gerek.yuppiiiiiiii:)


Not 2:dün gece oldukça güzel ve bereketli olduğuna inandığım bir rüya gördüm.öyleki sabah sevgilim telefonla uyandırdığında gülümseyerek açtım istemsiz.halada o huzur hali devam edio.



çok güzel bi başak tarlasında ellerimi 2yana açarak ilerliorum.upuzun geniş bi tarla.ama okadar mutluyumki.bi süre sonra korkuorum çünkü başakların boyu omzuma kadar gelmeye başlıo.gelincik çiçeğini aramaya başlıorum.bir süre sonra insanlar gelio ellerind emeyve sepetleriyle.onları görünce hadi oturun sizin otoğrafınızı çekiyim diyorum.işim bitincede kalkıp ilerdeki köy evine gidiyorum.karnım acıkıo ve buzdolabının üstünde lokumlar görüyorum ama enfes görünüolar.tam uzanıp alıcakken olmaz diyorum günah yiyemem.ondan vazgeçip şefatli aramaya başlıorum.rüyamda burnumda hep bi şeftali kokusu var.içerde bi odaya giriorum koltukta bi aile albümü görüp inceliorum.şiirler yazı üstünde onları okuyorum çok tanıdık geliolar.sonra kadın sesleri duyup cama yönleniorum.bi bakıorum aşağısı meyve bahçesi.nasıl büyük sulu ve kıpkırmızı elmalar.elime alıp bakıorum her birine.kadına sesleniorum.cennetlik olucaksın bak sayemde bi tane elma versene bana diorum.elmaları elliorum içimde şeftali arzusuyla.kocaman bir şeftalimi elmamı artık neyse kopartıorum elimde meyveyle sevgilim tarafından uyandırılıorum.

çok güzel bir rüyaydı bence.hele böle bi günde görmek dahada güzeldi.içimdeki bu huzurun hiç bitmemesi dileğiyle....

Hiç yorum yok: