3 Haziran 2007 Pazar

BİR TATLI HUZUR

şööle yeşillikler içinde boğaza nazır,önünde pırıl pırıl bi deniz, arkanda yeşil bi orman, havada muhteşem,üstümüzde büyük güneş geçirmez şemsiyeler,hemen yanımızda koca bir hamak,öte yanında sallanan rahat bi salıncak,yerlerde büyük minderler nereye baksam sevgilimin gözleri,elleri,yüzü,kokusu...

koca bir tabak dolusu bol kalorili bar tabağı.sosisler, patates kroketler,elma dilim patatesler, baharatlı köfteler,sevgilimin kahveli ceviz krokantlı dondurması,yalnızlık,sessizlik,aşk,sevgi,yemek...........

bu tabloyu anlatmak için daha bisürü uzatma yapabilirim ama yeter dicem kendimi düşünerek.çünkü ordan hiiiç ayrılasım gelmedi.

DONJON.....

muhteşem güzellikte bi yer tabii ne istediğinize ne beklediğinize bağlı.biz buranın müdavimi oluruz.geçen sene kankimle kaçış noktalarımızdan birisiydi burası.koca minderlere yayılarak kocaman makarna tabaklarına gömülürdük muhteşem boğaz manzarasına karşı hele hele akşamları.

bu sene ilk defa açılışı sevgilimle,aşkımla yaptık.

peformansından hiçbişey kaybetmeyen bu mekan sanırım yanımda sevdiğim olduğundan dolayı bikaç + puan daha aldı benden.yalnız istersek havuzda serinleyebiliceğimizi söyleyen bazı insanların bu düşüncelerine güldüm.nitekim havuz minnacık süs havuzu gibi bişeydi.yani bir ,iki,üçüncü kulaçtan sonra geri dönmeniz gerekio:)

olsun...zaten biz havuzuna diil; hamağına,havasına,minderlerine tav olupta gelmiştik.

sevgilimle mecidiyeköyde buluşup rumelihisarı üstü aracına binerek son durakta indik.zaten orda başladı herşey.üstten alta yani sahile inmek için dönemeçli bi rampa inmek durumundaydık ve üstelik bu yürüdüğümüz yol sağlı sollu sevimli ve çok güzel evlerle doluydu.sahile yaklaşıpta denizi sokak aralarından gördüğümde karşılaştığım manzara beni heycanlandırdı.lakin düşündük....İSTANBUL bambaşka biyer.ve burdan başka hiçbiyerde yaşayamayız.

gerçek anlamda keyifli günlerimizden biriydi.yayıla yayıla uzana uzana diettede diildim üstelik.istediğim şeyi yeme özgürlüğümde vardı.herşey muhteşemdi tabiiki.ordan çıktıktan sonra biraz daha sahilde yürüyüp bi araca bindik ama malum otobüs şöförlerinin yaklaşın,yanaşın arkası boş önü boş dayan aban birbirinizin içine girin adeta ....gibi tavırları yüzünden inip ortaköyden taksiye geçtik.otobüs diye ısrar etmemeliydim anlaşılan çünkü sevgilim şöföre baya bi çıkıştı bende birazcık korktum. ilk defa onu birisine bağırırken gördümde ondan:)

abimlerin taşınma işi vardı cumartesi günü.akşam oraya geçtim.bi şansımı deniyim dedim kuaföre gitme konusunda çünkü randevu almamıştım.nitekim giremedim kuaföre çünkü randevuları doluymuş.gerisin geriye döndüm yine abimlere.kalan bazı ıvır kıvırları yerleştirdik ikoyla.sonrada ben teyzeme gittim ve orda kaldım.

pazar sabahı normalde annemlere gidicektim.ama teyzem evde kimse olmadığı için yalnızdı benimde gönlüm razı olmayınca oturdum onunla kahvaltı yaptım.bi masa etrafında aynı anda yemek yemeyi seven ve bu konuda taviz vermeyi istemeyen babam söylenmiş ben gitmedim die kahvaltıya.bisürü veryansın etmiş.çok geziomuşum, çok çıkıomuşum sevgilimle, falanmışta filanmışta.bisürü söylenmiş ama tabii ben orda olmadığım için annem çekmek zorunda kalmış tüm bunları.sonrada onunla tartışmışlar benim yüzümden.yani bi gitmedim diye boşu boşuna can sıkıntısı yaşanmış.annemde söylenmiş haliylen.bana diil bunları kızına söyle demiş.babamında bi huyu var bana karşı asla bişi demez annemi yer içten içe.

misal: geç kalırım bana bişi demez ama ben gelene kadar annemi yer bitirir.veya bişeyden rahatsızmı oldu? annemi yer yine.ben gelincede hiçbişey demez.annecimde babamın bu halinden sıkılmışki yeter artık bıktım seni müdafaa etmekten idare etmekten dedi.bunları konuştuğumuzda abimlerde iş yapıoduk sevgilim aradı üstüne.ona anlattım bende olan olayları ve sonrasında gece yarısına kadar aralıklı olarak bazı bizim için önemli konulardan bahsettik.konuşulması gereken bazı şeyler vardı.bi vesileyle bunlarıda konuşmuş olduk.

diet günümün son yemeği olan çokoprens ve 3ü 1arada'mı içiorum az sonrada yatıcam.

koca bi hafta nasıl geçicek bilmiorum.bi an önce sabah olsun mümkünsee ki haftayı bitirmeye hemen başlayalım lütfen...

sıcaklarda bastırmaya başladı artık.çalışmak çok uzun zamandır yükten başka bişi diil zaten benim için.