4 Haziran 2007 Pazartesi

silah sesleri


dün geceyarısı saat tam 3'ü 20 geçe silah sesleriyle uyandım.ilk önce kendimde olup olmadığımı,bunun bi rüyamı, yoksa gerçekmi olduğunu algılamaya başladıktan sonra silah seslerinin ardarda tekrar atılmasıyla bunu reelde yaşadığıma karar verdim.bi kaç dakika boyunca kimi zaman tek atış kimi zaman arka arkaya silah sesleri devam etti.yattığım yerden ne olduğunu anlamaya çalıştım.gariptirki bunu yapan her kimse sokağa atış yapıodu ki ciddi bi yankı seside geliodu hemen arkasından.hangi aklı başında gibi durupta zihinsel sorunu olan insan acaba diye düşündüm bisüre.ya pencereyi açık yattığımdan ve gece soğuk olduğundan yada uykumun bölünmüş olmasından dolayı bugün keyifsizim.yetmezmiş gibi bi de bugün pazartesi.heryerim ağrıo galiba yel de aldım.bi de dün akşam bazı can sıkıcı konulardan bahsettik sevgilimle.tüm bu etkenlerin birleşmesi sonucu bugün pekde iyi diilim.

hala düşünüorum kimdi o kurşunları sıkan.ya birinin evine isabet etse.nasıl bi zihniyet nasıl bir düşüncesizliktir bu.nerde yaşıoruz allahım.

arkadaşlarımdan biri bigün kuaföre gitmiş.tesettürlü, cicili bicili bi bayan çantasından çıkardığı oyuncağa benzeyen ama asla oyuncak olmayan gerçek bi tabancayı ordaki bayanlardan birine göstererek:

-şuna baksana ne ufak bişi... gibilerinden keyifle, sevilicek, sevimli bişeymiş gibi anlatıyormuş.

vah vah demiştim içimden.silah bulmak okadar kolaylaşmışki.kullanmasını bilen bilmeyen herkesin cebinde taşıdığı bi alet gibi artık.

bu blogta daha öncede yazmıştım eli tabanca tutan güvenlik güçlerimizden birinin bi anda aklını yitirip cebindeki tabancasıyla etrafa rastgele ateş açmasından korktuğumdan bahsetmiştim.korkum depreşti yine.

allah halimize acısın.bu salak yüzündende bugünüm böle sürüp gidicek anlaşılan ve saat henüz 12.20

:(

Hiç yorum yok: