5 Haziran 2007 Salı

geçmeyen zaman,gelmeyen tatil:(


günler aynı sıkıcılık ve boğuculukta geçio.daha doğrusu geçmio.zamanı ittirip duruyorum çünkü kendisi bu işyerindeyken geçmeyi hala öğrenebilmiş değil.akşamlarıda bilhassa son gaz geçio ve ben hiçbişeye yetişemediğimi düşünüorum.bir kısır döngü adeta...

aslında şu yaz saati uygulamasından önce böyle şeyleri az yaşayan bi insandım ama şimdi tahammül seviyem diplere vurduğundan ve burda kaldığım her dakikanın koca bi zaman kaybı olduğunu düşünmemden dolayı çok daha fazla sıkılıorum.

bugün hiç kelime kirliliği yapmadım.minimum ve gerekli miktarda cümlelerim oldu.mecburi cümleler yani.zeyneple bile konuşmadım hatta msn'i yüzüne kapattım.istemiorum konuşmak.içimdeki ses zaten her daim bangır bangır bağırıo.duymadıkları ve sadece benim duyabiliceğim bişi olduğu için onlara hiç konuşmuyomuşum gibi gelio haliylen.

ne yapabilirim diye düşünerek geliorum her allahın günü.iş mi değiştirmeliyim bilmiorum ama öte yandan bu düşünce beni geriyo.yeniden, yeni baştan bişeylere başlamak, yeni ortam, yeni insanlar ve yeni PATRON!!!! bu kısmı özellikle çok önemli elbette.

onlarada katlanamıyorum.şu aralar hiçbi zararları dokunmuo olsa bile yinede katlanamıorum.aslında ben bu aralar kendimede katlanamıorum.

sakinlik.................

ben diilim bunları yazan lakin bugün hiç konuşmadığımı ve burdan çıkana kadarda bunu uygulayacağımı söylemiştim kendime.dolayısıyla bunları yazan parmaklarım.onlarında ağzı var biliosunuzki.ağzı olanın konuşması icap ettiği gibi konuşuolar işte habire.

saçmalık.............

tatilim fena halde geldi.bu sefer habire beni sobeler oldu dahası bende artık ebelenmekten kaçamaz oldum:(

sobeeee...............

akşama evde balık olması gerek.şimdi anneme bi telefon açıyım içicek bişiler varmı sorıyım eğer yok ise bi diet kola kapıyım bakkaldan.fena halde asitli bişiler istio canım.
yuppiii...............
diete halen devam elbetteki.bu da sıkıo beni.spora gidebilicek saatler içinde çalışabilseydim istediğim herşeyi kasmadan yiyebilir,her yediğim şeyin kalorisini hesap makinesiyle hesaplamaktan kurtulabilirdim.

ama azimliyim.4 kg daha verdimmi bu iş biter.sonrası koruma programı ,,,,,sonrası allah kerim......



Hiç yorum yok: