6 Haziran 2007 Çarşamba

1000 1 GECE


bu füsunlar hep böle gıcıkmı olmak zorundalar.tipleriyle huyları nekadarda örtüşüo böle.hep kıllık, hep uyuzluk, huysuzluk peşinde olan geçimsiz tipler.


tabiiki binbir gece dizisinden bahsediorum ve oradaki füsun karakterinden.ya tamam bu bi dizi ve gerçeği çok fazla yansıtmıo.yani en azından burdaki insanlar rol kesio ama bukadarmı adıyla huyu örtüşen bi karakter olabilir.


şeytan dioki tut saçlarından ki saçları pek güzel, pek bi ahenkli.yol yolabildiğin kadar.hele o ikide birde şırfıntının kollarına koştu yine ali kemal diyişi.sürüm sürüm süründürücem çocuklarının yüzüne hasret kalıcak diyişi.ahh yarabbim valla dövesim gelio yaa.


ali kemal ayrı bi uyuz zaten.kaynana dersen aşırı sabırlı.insan böle insanüstü bi yaratık varmı dünya üstünde die merak etmeden duramıo hemde kaynana olucak ama ve gelinlerin en huysuzuna, en kılına bile katlanabilicek.gıkını çıkarmadan üstelik...


nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....


film işte nolucak.


dizide sevgiliminde benimde en sevdiğimiz karakter füsunun kardeşi olan gani.


gani efendi die çağırıo ya burhan amcası..ganinin o savsak hali ve o başka kimsede görülemiyecek bi ifade ile bakışı fln.biz sevioruz ganiyi.daha öncede havinle baranın kavuşulamayan aşk hikayelerinin olduğu bi dizide havinin kafesindeki aşçı rolündeydi.ordada savsak ,saçma bi karakter çiziodu ama ben yinede ordada seviodum.


ganiyi kutluoruz.eğer gerçek hayattada tarzı böle dillse şayet gayet ii rol kesio yaniii.:)


kerem ile bennuya gelince... bence ayrılmasınlar çünkü ikisindede leyla bi hal var.ikiside alkole vuruo kendini zaaf anlarında.ikiside duygusal.gayet iiler bence.


ve aybalam balakuşum,mihriban ablam.


o da pek yahşi rol kesiyer.:)


başkaa başkaa.he bi de bu aralar dizide pek görünmüo.zeynep die bi kız vardı ya.hani kereme yavşayan.onada çok gıcık oluodum.hele o gülüşü fln.ıyyy.hee ses tonu çok süper ama onuda söliim.


vee başrol oyuncularına geldi sıra.


belgüzar ile halit


halit ergençin her kurduğu cümlenin yüklemini sonuna kadar heceleyerek ve bastırarak söylemesi artık çok ko-mik(onur modeli).hayır bişi diil yakında o da asmalı konaktaki rolüyle gönüllerimize taht kuran!!! özcan denizin mimiklerinin diziden sonra üzerine yapışıp kalması gibi her cümleyi reel hayatta böyle bitirir o-lu-cak.(onur modeli)kel olmasına rağmen saçlarını kısa kesişi gayet modern.(sevgilimede sölüorum halit gibi yap diorum ama kendisi arkaya iteklemeyi seçio:p)velhasıl artık şu yüklemleri ilkokul çocukları gibi hecelemesin lütfen yaa.


belgüzardada beni rahatsız eden bişiler var ama nasıl desemki?fazla düz,dik özelliksiz gibi.yani keremle onurun öle uğruna savaşıcakları kadar güzel ve çekici olmayan ama buna rağmen öyleymiş gibi lanse edilip, yetmezmiş gibi dikte edilmeye çalışılan ve sonucunda alla alla ulan bu kızda bizim göremediğimiz bişi var herhalde diyip kendimizi zorlayarak maaile beğenmeye çabaladığımız karakter.


şehrazatt eviliyaoğluuu.

hafta içinde seyrettiğim dizilerden ilki bu diğeride yaprak dökümü.başkada bişi izleyemiorum.bi de dün akşam reklam aralarında lara croft'u izledim accık.beğeniorum seviorum bu hatunu yaa.angelina jolie...

böle işte.öğlen olmuş yemek vakti gelmiş ama ben yine simit ayrana talim.offfffff yarabbim offffffff


1 yorum:

Aylin dedi ki...

Ayol Hatırla Sefgülü'yü seyretmiyor musun?
cık cık cıkk.
Sana ödev veriyorum. Bu cuma hatırla sevgili seyredilcek.
sonra da çıtır simit ve peynir yencek.
Evliyaoğlullarından sıkıntı geldi bana. Yavaş yavaş azaltıyorum o diziyi.