26 Temmuz 2007 Perşembe

tatile çeyrek kala........

işte büyük gün geldi.yarın!

2 büyük bavul,3 makyaj ve bakım kremlerimin olduğu makyaj çantalarım,12 çift ayakkabı,bir adet ıvır kıvır çantası ve ben:=)

giyebilme ihtimalimin olduğu herşeyi yanıma aldım.lain tühh keşke alsaydım demeyi sevmiorum.hiç giymesemde ben,mle birlikte olmalılar bence.hem zaten arabayla gidicez.bavul taşıma sıkıntımız yok.

yarın akşam iş çıkışı bir aksilik olmazsa gidicez babamla yazlığa.sevgilimde cumartesi sabahı intikal edicek olay mahaline.15 gün harika bir tatil yapıcaz.o çok istediğimiz,beklediğimiz,hayalini kurduğumuz tatili.

laptopta bizimle birlikte gelio.dün akşam sevgilimle birlikte vatan computer'a gittik.benimkinin şarj cihazında bi sorun vardı ve temassızlık yapıodu.tatile çıkmayı bekliodum çünkü orda ihtiyacım olmucak kendisine.ama ne yalan söyliim servisten çıkarken elimde boş notebook çantasıyla kalınca hastanede bebeğini bırakmış anne gibi hissettim.yavrum emin ellerde ama eminim:p

sevgilimin laptopunu alıoruz yanımıza.çünkü onun ipodunun jarj olayı pc ile halloluo ve izlememiz gereken bi yığın film ve de lost dvd leri var.bitirmemiz gerek acilen.

lostta izlediğim bi sahneden beridir canım 3 gündür fıstık ezmesi istiodu.clarie ıssız adadaki arkadaşlarından birinin şu an ne yemek istersin sorusuna cevaben fıstık ezmesi dedi ve eli ile şööle kavanozun içine parmağını daldırıp yalıcaksın bi dediiiiiiiiiiii,ben koptum.

o günden beri elime fıstık ezmesi kavanozu alıp parmağını içine daldırıp yemek istiodum.dün şirkettik çocukalra baktırdık ama tabiiki bulamadılar buralarda.ve dün vatandan dönerken yolda yine krizmin tutması üzerine daha fazla dayanamayak evimizin ordaki markete girerek fıstık ezmesi yerine sarellenin fındık ezmesini aldım.en küçük boyundan aldım ama dün akşamdan bu yana nerdeyse bitti.işede getirdim sabah simitle beraberde yedik.nefsimi doyurabildimmi???yoo hayır.gerçek fıstık ezmesi yiyene kadar olmaz.tabii acilen bulup yemem gerek yoksa nefsimi doyurıyım derken baya b, kilo almış olucam:)

bu akşam bim'e uğramayı düşünüorum orda vardı fıstık ezmelerinden biliorum...

sen gelmeden önce heryer karanlık

dünya ıssız dünya durgundu bilmem ne için....

ammaann petrol canım petrolll...

böle şarkı olurmu bilmem ama az önce listeden bu şarkı çıktı.keyifliyim ya tahammül edebilirim rahatlıkla....

bu arada eğer yetiştirebilirsem işten güçten kendime bi mp3 dvd si yapıcam.laptopumdaki şarkıları yedeklemiştim.ziplerin arasından çekip çıkartmam lazım.meşakkatli biraz yani.o yüzden bi duruma bakalım...

ohoooo saatide 5 yapmışız yine.az kalmış şurda nedirki bir buçuk saat vınnn die geçiverir canıııım....

az evvel sevgilimede onda olupta bende olmayan ve izlemeliyim dediğim filmlerin listesini yolladım mms ile.mesaj alındı yazmış.kendisi çarşamba gününden beri tatilde.bir rehavet çökmüş durumda leyla gibi gezio.alışkın değil tabii bünye bööle boş durmaya.ha babam çalış çabala git gel.benden daha formda olucağı kesin tatil konusunda.ben biraz arkadan takip edicem galiba.ama farketmez lakin uzun bi tatil bizi beklio.şööle akşam üstleri sahilde yürüyüşlerin yapıldığı bi tatil gibi mesela.bu arada planlarım dahilinde sabahları erken kalkıp bisiklete binmeyi yada kumda hızşı yürüyüş yapmayı sonrada eve gidip yatmayı planlıorum.bunu nekadar uygulamaya geçebilirim bilmem ama var işte böle şeylerde aklımda sağlıklı yaşam adına....

fındık ezmemi alıyım zeynepten. başımı sola çevirince gözüme takılıp duruo.alıyımda yanıbaşımda dursun dimi:==)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

E iyi tatiller madem. Bana bi tane deniz kabuğu getirir misin. Hiştt bak bi. Sakın recimi bozma.
ammaann petrol canım simitttt ehehe


isimsiz değilim ben. Adım karnı çok aç bi aylin

Adsız dedi ki...

Kız daha gelmedin miiiii?

aylin