2 Temmuz 2007 Pazartesi

özlenilicek günler,tatil alışverişleri.....

bütün haftasonu limonlu bahçede içtiğim naneli limonata tadında geçti.çok güzeldi yani.zaten aşkımla olupta farklı olması imkansız:)

cumartesi günü işten çıkmak için sonsuz bi heycan hissettim.sevgilimi görüceğim gündü çünkü o gün.son dakkada çıkan bisürü şeyide hallettikten sonra kaçarak çıktım yine herzamanki gibi işten.

sanırım herkes ama herkes tatilde.yollar boştu ama daha önemlisi bakırköy çok boştu hemde şaşılıcak cinsten.istanbul bize kalmış sevgilim gelmiş ohh yaa.sakin sakin, tıklım tıkış olmadan dolaştık durduk ne güzeldi.

alışveriş yaptık yine herzamanki gibi.yeni bir dijital makine aldık teknosadan.şık,güzel bişi.sonra deniz şortu aldık vakkaramadan.bisürü çeşit rengarenk çok alternatifli deniz şortları var.en azından bizim baktığımız lacoste dan ve diğer mağazalardan çoook daha fazla seçenekliydi.bi de bermuda aldık aşkıma krem rengi akşamüstleri giyilebilen cinsten.çook yakıştı sevgilime.güzel bacaklım benim ouuuuvvvvv:)

geliğe gittik aç karnımızı doyurmaya sonrasında.
ikimizde döner yedik.bahçe katıda varmış geliğin bilmiodum.ilk önce bahçeye geçtik ama baya sıcak gelince klimalı mekanlarına geçtik yine.bu seferde üşüdüm ama neyssee:)


rüzgarlı bi hava olmasından dolayı ve benimde kırmızı pileli asla rüzgarlı havada giyilemicek bi etek giyerek yapmış olduğum eşşekliktem dolayı baya bi zorlandım hareket ederken.mesela town da bi kafe var.oraya çıktık.en üst katta açık bi yer.otururken bile eteğim açılabiliodu yani o derece bi rüzgar vardı.sonra ordan içeriki kısma girdik soğuk bişiler içtik.sonrasındada önce taksiyle dönücektimki baktım minibüs durağı boş bende vazgeçtim taksiye binmekten minibüse bindim.sevgilimle öpüştük hadi görüşürüz dedik ben basamaklarına bastım minibüsün tam arkamı döndüm el sallıcam sevgilime ve okadar eminimki orda olduğuna, fakat dönüp bakışımla ensesini görmem bir oldu.çok şaşırdım afalladım.asla yapmaz böle bişeyi.yani daha minibüse binmeden dönüp arkasını gitmez.sanırım çok üzüldüm bi kaç defa msj çekmeyi düşündüm üzüldüğüme dair fln ama sonra vazgeçtim.normalde araç kalkana kadar bekleyen insan döndü arkasını gitti.hayatta trip yapan biride değildir üstelik nitekim trip yapılıcak bi pozisyonumuzda olmadı aksine çok mutlu mesuttuk.tabii ben dayanamadım akşam beni aradığında söledim.işinmi vardı dedim hiçbişi sölemedinde arkanı dönüp gittin ben çok bozuldum kırıldım fln die.dalgınlığına geldiğini söledi öpücükler verdi, özür diledi.yaptığı şeyin farkına ben söyleyince varmış ewt haklısın bile dedi.sanırım gerçekten dalgınlığına geldi ki böyle davranabilicek bi insan asla değil.aşkıma burdan sonsuz öpücükler yolluorum.tv den slm sevgi msjları yollayan tipler gibi oldum. bi de el sallıyım:))

minibüste yanımda gayet edebiyle oturan bi adam vardı.eve yakınlaştığım bi yerde bu adam indi yerine hanzoların kralı bi adam oturdu.ama adamın tipine bak çay demle.okadar kıl ve kroo.2 kişilik koltuklarda oturuouruz ben cam kenarındayım.baktım bu önce bacaklarını kocaman açarak oturdu.sığamıo ya ayıcık koca yere.bi de ikide birde kafasını çevirip bana bakıo.kıllandım tabiiki iyice.sonra bu hafiften oturuşunu düzeltmeye çalışır gibi yapıp dahada yayılarak oturdu e böle oluncada iğrenç vücudu bana değmeye başladı.ben tabiiki bu saniyeden itibaren dayanamadım.beyfendi kendinizi toplayıp daha düzgün otururmusunuz dedim.vay efendim düzgün oturuomuş.bende dedimki bacaklarınızı kapatarak oturmayı deneyin dedim.e burası ikili koltuk dedi.iyi ya dedim 2 kişi oturucak burda tek kişi diil toparlanın dedim.sizden öncede bi bey oturuodu burda gayet normal oturuodu onun gibi oturmayı deneyin dedim.mırıl mırıl bişiler söledi baktım gayet düzgünn oturuo. heh dedim demekki biliomuşsun adam gibi oturmayı adi kroo.
nedir bu tip adamların sorunu bilmiorum.adam okadar abazaki gömleğinin kolunun kumaş kısmının değmesine bile razı.o derece had safhada yani.bende hayatta bu tip olaylarda sessiz kalabilen biri değilim.değil benim başıma başkasının başına gelipte tanık olsam bile olaya girişirim yanii.ne münasebet cnm hem görsel olarak hem kendi başımada gelse neden tahammül ediyim böle bi olaya.kıçı kırık insanlar için hemde:o


işte öle böle geçti birgün daha.eve giderken adamın biri yanıma yaklaşıp çok hoş olduğumu tanışıp tanışamıyacağımızı sordu.sinirli sinirli baktım sanırım anladı ve gitti.birazdan sevgilimin safranboludan bize getirdiği cevizli yaprak helvasıylan çekme helvasını tadıcam.bi de safranboluya özgü kumaş pantalon istemiştim onuda getirmiş bebeim.mmuucckkss

esin bizde dün akşamdan beri.evlerinde tadilat olduğu için bizde kalıcak tüm haftasonu.çok sıkılmış hadi gel artık die aradı yoldayken.yemekten sonra bisüre sohbet ettik sonrada daha fazla dayanamadım vurdumkafayı yattım sevgilimi aradıktan iyi geceler öpücüğümü aldıktan sonra.



********************************************

pazar sabahı gayet güzel kalktım kahvaltı hazırlıorum salçalı sosis yapıcam.annem herzamankiğ muhalefetiyle ille bişi bulucak sanki yemin etmiş bu aralar ne yapsam şekeri fazla unu çok koydun fln gibi habire bişi söylüo ben tamam haklısında desem devam edio söylenmeye.

neyse ben sosis yapmaya başladım o sırada sevgilim aradı onunla konuştum geldimki yine bana dönüp çok salça koymuşsun dedi.bende söylenmeye başladım herşeye bişi sölüosun fln die.ve böylece tartışma uzayarak kavgaya dönüştü.çok gereksizdi hakkaten keyifsiz bi kahvaltı yapmak zorunda kaldık.alelecele bişiler yiyip kalktım masadan yavaştan hazırlandım.dışarı çıkıcaktım sevgilimle.giyindim çıktım araca doğru giderken sevgilim aradı.o da babasıyla kavga etmiş.biz böle iki kavgacı tip buluştuk ve bizim dışımızdaki dünyayı yok saydık bi süre.önceki planımız ortaköydü ama sonra vazgeçtik.karaköydeki tünelden beyoğluna çıktık.yıllar var bu tüneli kullanmayalı.öğrencilik hayatımda eski sevgilimim işyerininde karaköyde olmasından dolayı çok sık kullanırdık burayı.ama üstünden çok zaman geçti.salihlerin dükkanıda başkalarının olmuş artık onlarda sırra kadem bası noldu herbiri bilmem.

sonra tünelden çıktıktan sonra tramvay durağı var hemen çıkışında orda oturup birer sigara içtik.karnımız aç olduğu için aynı anda iikimizinde içinden geçen bambi büfeye
gidip kaşarlı döner yeme fikrini uyguladık.sağolsun malzemeden hiç çalmadıkları için bambidekiler bol kaşar, bol döner olunca dürümün içindekiler her nekadar sonunu yiyemesemde midemi bulandırdı.hemde baya bulandı.sıcakta bu kadar ağır ve yağlı yiyecekler çekilmio ve banada çok dokundu.2 saat sonra fln anca düzeldim.

dieselin önünden geçerken çoktandır sevgilimin istediği bi kot vardı ona bakmaya karar verdik.fakat o kot çok kötü durunca benim istediğim beğendiğimi denettirdimki bi kot bukadar güzel durur selvi boylu sevgilime.gerçekten çok yakıştı.e aldık tabii bi de şapka aldık yanına.
sonra megavizyona girip tatil kitaplarımızı aldık.ben elif şafak'ın 2 kitabını aldım.MAHREM www.kitapyurdu.com'dan satın al ve ARAF www.kitapyurdu.com'dan satın al.o da orhan pamuğun CEVDET BEY VE OĞULLARIY'la www.kitapyurdu.com'dan satın al FUTBOL VE KÜRESELLEŞME www.kitapyurdu.com'dan satın al kitabını aldı.kitap alışverişimizide yaptıktan sonra tatile çıkmaya iyice hazır hale geldik.


eğer bi aksilik olmazsa temmuzun son cuması çıkıcaz izne.yuppiii:)

alışverişten sonra limonlubahçeye gittik.burası gerçekten egzotik biyer.limon ağaçlarının altında oturmamızdanmı kaynaklanıo bilmiorum ama gerçekten huzurlu bi yer.hamağı olan bi kısma geçtik.biraz hamağa yattım biraz sevgilimin kucağına ben çilekli milkshake
söledim o limonata
.sonra ben onun limonatasına çok bayıldım değiş tokuş yaptık.limonlu bahçenin tadı içtiğim limonatayla birlikte damağımda kaldı.gerçekten nefis ve farklıydı. anlıodu insan gerçekten taze limondan yapıldığını o derece yani.sonrada birlikte eve doğru yola çıktık.otobüste ayrıldık içimde kocaman bi hüzün daha ilk dakikalarda başlıyan bi özlem....


15 gün sonra görüşücez bi daha.ondan sonra seçim içim gelicek ve gitmicek bidaha geri.zaten tatile çıkıoruz son haftasındada.lütfen çabuk geçsin ama şu dönem.hem tatile hem sevgilime çook ihtiyacım var çünkü.o sarılıp öpüşü yine aklımda takılı kaldı zaten.

özledimmm daha şimdiden.sabah msj çekmiş 5 te geldim diye.bende o yolda die sabaha kadar huzursuz uyudum,biçok defa uyandım...

tez zamanda kavuşmak ümidiyle ...m&t

Hiç yorum yok: