20 Ağustos 2007 Pazartesi

iyi geceler olsun

zaman : 00.18
elimdeki kitabı son gaz bitirmek istiyorum ama üzgünüm uykum var.hem bi çırpıda bitiremiyecek kadarda başındayım.henüz 76.sayfada.yazar aşkı keşfettiğini söylüo son okuduğum kısımda.ve bu yüzden onu üzen bi çok şeyle artık barışmış olduğunu.
yorgunum ve çok fazla uykum var ama direniyorum.benim iradem dışında geçip giden ve dur diyemediğim içinde kaybolduğum nasıl geçtiğinin farkına varamadığım günlerin tam içindeyim.
evde yemek yeme faslı,işten dönerken alışveriş hali,temizlik maddeleri,temel gıdalar, ıvır kıvırlar...tavaya atılan tavuk,tencereye koyulan patates(püre yapılıcak),çanakkale domatesinden gzel bi çoban salata,babanın isteği üzerine mürdüm erikli poğaça,yıkanan tepsiler hamur kapları,çay bardakları,bulaşık makinesinin çalıştırılması,kuruyan çamaşırların toplanması ve ütülenmeyi bekledikleri için hüzünle suratlarına bakışım,,,üzgünüm belki yarına...
sıcak bi banyo ve ardından duş.tellaklar gibi keseleyişim kendimi banyodayken.ve üstümden akıp giden bronzlaşma artıklarına iğrenerek bakışım,kendimi pis hissedişim,çamaşır suyunun gizemini küvetteki kirleri akıp götürürken keşfedişim,saçlar nemli ve taranmış,yarınki kıyafetler hazırlanmış, sevgiliye iyi geceler öpücüğü verilmiş,yatmaya hazır hale gelinmiş...
işte bu benim...
tatilden döndüm bir hafta önce.ama yazıcak takadim hiç olmadı.çünkü çok güzel geçtiği kadar çok da hüzünlüydü yaşadıklarımız.yeni yeni alışmaya başlamışken bünye yaşadıklarımıza,yavaştanda olsa yazmaya başlıyım dedim.
24 saat içinde boş olabildiğim tek zaman dilimi şu dakikalar.7-8 sayfa kitap okurken harcadığım vakti saymazsak hepsi hepsi bu kadarcık işte.
mailler birikmiş,eş dost özlemiş ki henüz hala gönüllerini yapmış diilim hiçbirinin.dedim ya vaktim yok diye.özel telefon konuşmalarına bile vaktim yok hem nasıl gönül alıyım birebir.
tatilimi başka bi zaman yazar acımıda sevincimide başka bi zaman paylaşırım.şimdilik sadece gündelik hayata takılmaktayım.
ehh artık uyuma vaktide gelmiş çatmış.ben bi sabahı sabah ediyim artık yarın görüşürüz sevgili günlük...çook sevgili günlük ii gecele
r:)

Hiç yorum yok: