22 Ağustos 2007 Çarşamba

LOST




tüm tatil boyunca ve ertesindede tutkuyla ve keyifle yaptığım yegane şey:LOST

3 sezondan oluşan lost manyaklığının 3.sezonunun 20. bölümündeyim ki bu son cd demek.buraya kadar her bulduğum aralıkta,boş vakitte durmadan lost izledim.taa ki 20.bölüme gelene dek.işte burda durdum.çünkü sadece elimde 3 bölüm kaldı.ve artık bunları kıyıpta izleyemiyorum.elimdeki son bonibonları keyifle yavaş yavaş yemeye çalışır gibi halim.hem çok merak ediyorum hemde hiç izleyesim yok biticek diye.çünkü tüm lost izlerler olarak;dizi bittikten sonra insan kendini kocaman bir boşlukta hissediomuş.başka hiçbişeyden keyif alamama durumuda cabası.nitekim aynen bu durumdayım daha lostum bitmeden hemde.


nezaman lost yerine dvd ye başka bi film koysam aklım hep diğerinde.hiç izleyesim gelmediği gibi kendimi seyrettiğim filmede veremiorum.bi yanım jack olmuş diğer yanım kate.sawyer gelio sağdan sağdan sayid bana bakar bayık bayık..............




yeni bölümlerinin şubatta ekrana geliceğini düşünürsek dvd leşme süreci bundan çook daha sonra olucak demektir.bu da lost ahalisinden uzunca bi süre haber alamamak demekdir.



:(



keşke daha idareli izleseydim dicem ama olmucak.çünkü her bölümün finali öyle bi yerde bitio ve adamı öle bi noktada merakta bırakıoki gece saat kaç olursa olsun aman merakımı gideriyim diyip bağımlılar gibi habire izliosun.



feci durumdayım.hergün çantamın bir köşesinde lost cd sini bulunduruorum.acil durumlarda kırılmayı bekleyen küçük bir cam gibi, yada çantamın içindeki olmazsa olmazlarımdan gibi.başım ağrırsa içmem gereken ilaç gibi.



velhasıl...lost manyağı oldum çıktım işte.ama bu diziden bihaber olsan varsa derimki mutlaka bi yerlerden dvd sini bulup izleyin.izleyinde hak verin



Hiç yorum yok: