24 Ağustos 2007 Cuma

ne var yani saatin 5 olduğunun henüz farkına varmadıysam.bununla dalgınlığımın ne ilgisi olabilirki.hiç aklına gelmezmi insanların, bu saate kadar yoğun olabiliceğim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamamış olabiliceğim.bukadar öküzmüsün be kardeşim.hem ne hakla bir müşteri olarak üstelik, bana sen sevgiline böylemi randevu veriosun diye bi soru sorabiliosun.

kimsin sen...

dahası sıfatın ne...

akşam akşam sinirlerimi bozmayamı çalışıosun.patron olmuşsun ama adam olamamışsın hala.heyhattttttttttttttt

zaten esrada kalmış olmanın ertesi günündeyim.uykusuzum,bitkinim,yoğun bi gün geçirmişim...bi de abuk subuk adamlarlamı uğraşıcam yaa....

sevgilimede bozulmuşum üstelik.

haftasonu için yazlığa gidicem ve istanbula 2 saatlik mesafede.sevgilime sende pazar günü gel günübirliğine akşamada dönersin dedim.

ne gerek varmış ben gitmesem istanbulda kalsaymışım,sabahın köründe kalkıp oralara gidilirmiymiş,geçen haftada dinlenememiş,bu hafta dinlencekmiş..

bari bunu söylemeseydin yaa.bu çok kırıcı değilmi?yani ben mi yanlış anlıorum bilen varsa düzeltsin.bu kadar kibar olan bi insan bana şunumu demek istio:

yani senin için 2 saat geliş 2 saatte dönüş yolunu çekemem.

bunumu demek istio yoksa ben mi alıngan davranıorum.kızdım çok ona.en azından başka türlü bişey söyleseydi.

madem öyle...tmmdır.sen istanbulda kal keyfine bak ve aman hiç rahatını bozma.bende orada keyfime bakıyım.hem zaten gelseydin sen denize girmiyeceğin için bende giremicektim.

ben deniz manyağıyım ya..gelmediğin için aretık sabahtan akşama denizde takılırım.......

erkekler bazen saçma davranıo hemde çok..........



Hiç yorum yok: