26 Eylül 2007 Çarşamba

aşkitom bursaya gitti iş için.haftasonları hariç tüm iş günlerinde orda kalıcak.cumadanda feribotla geri gelicek sonra pazar akşamı yine gidicek.4hafta kadar kalıcak orda ama bu sefer çok üzülmedim gidişine demek isterdim ama diyemiorum.farketmio çünkü benden uzak olduktan sonra bursa olmuş kayseri olmuş trabzon olmuş hiçbi farkı yok işte.neyse kendisi beni gelirken alıcağı kestane şekerleriyle kandırmayı düşünüo:)bende memnuniyetle kanmaya:)
çukulataya bulanmamış halis mulis kestane şekeri.mmmm neffiissss.beklioruz kendisini dört gözle...
geçen akşam şirketçe iftara gittik.şirket yakınlarında yeni açılmış güzel bi yerdi.ismide ilginç MEKREME.mekreme ismi ikramdan geliomuş.hakikatende ikramda ve hizmette sınır yok.insanın hem gözünü, hem midesini tıka basa dolduran bi zihniyetleri var ne hoşşş.bi et tabağı gelio.içinde 5 çeşit birbirinden taze ve güzel et.tatlılar muheteşem.istediğin herhangi birini seçiosun ve çok lezzetli, çok taze herbiri.çok memnun kaldık hepimiz.
çıkışta hemen eve gitmek yerine unkapanındaki zeyrek yokuşuna gittik çay içmek için.ilk defa gittim ama orasıda güzeldi.sakindi sessizdi şehrin kalabalığından uzaktı.bizi eve bırakan arkadaş dönerken diğer şirketlerimizin yerlerini göstermek için yolu değiştirdi bizde böylece vefadan geçmek zorunda kaldık.e vefada ne var? boza var. napmak lazım? içmek lazım.gerçi bize kalsa gık dediğimiz için bişi yiyecek durumda değildik pek ama arkadaş ısrar edince nefis bozasındanda geri kalmadık.
ramazan böyle yemek yiyerek geçip gidio işte.her akşam aynı şeyin telaşı.çalışanlar için akşam evde ne yemek var,evde olanlar içinse akşama ne pişirsem derdi.halbuki herkesin dediği üzere ben bişi yiyemiorum bi çorba yetio.hayır efendim yetmio.kim görmüş sofradan bi kase çorba içip kalkanı.14 saatlik açlığın sonunda hemde.bu yüzden yemesin kimse beni.herkes hapur hupur gömülüo işte allah ne verdiyse.
bu arada bişi öğrendim şu tv deki diziler hakkında.kendime yeni bi dizi edindim ki bu yaprak dökümü ve binbirgeceden sonraki 3. takip ettiğim dizi olucak.ama bu diziyi elif şafağın hatırına izlioyorum ve açıkcası beğendimde.
halil ile menekşe yada tam tersi menekşe ile halil.
senaryosunu hayretler içerisinde kaldım ama Elif Şafak yazmış.eee elif sever olaraktan izlememek olmazdı.3 bölüm oynamış ama ben üçünüde seyretmeyince internetteki dizi sitelerinden birinde hepsini izledim ve beğendim.kan davası meselesi var ama güzelde bi aşk da var.ki Kıvanç Tatlıtuğuda sevmem yani sarı sarı o ne öle derim.çiğ gelir bana çok.esas kızda bergüzar korelin hıkkk demiş burnundan düşmüşü.sesi soluğu nerdeyse herşeyi aynı.ama tüm bunlara rağmen napıoruz ???elif ablanın hatırına izlioruz ve devamda ediciiiz.üff saat daha üçe çeyrek var.akşam nasıl olucak bilmem.daha yıl var yıll:(

Hiç yorum yok: