10 Eylül 2007 Pazartesi

grip- in- grip -out-

nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman hah hah hah hatta içine hatmi çiçeği biraz da çöre otu katasın aman hah hah hah hah ha hapşuu....


ilaçla 7 günde ilaçsız bir haftada geçen hastalığın adı nedir? bilin bakalım...
bilemedinizmi oysa ben olsam hemen söylerdim.
yanıt:GRİP!!!
ismi kadar küçük bişi olsaydı keşke.şu evredeki hali en çekilmez olanı.oldum olucam hali.cumaya gittim dönücem modeli.beklesememi gitsemmi durumu...
sabah hapşurukla başladım güne ee çok diil bi gün önce gribal enfeksiyon geçiren sevdiğimle birlikteydim elbette kepçeyle aldım kendinden mikropları.
ve fazla kuluçkuya gerek kalmadan yumurtlayıverdi grip.nur topu gibi bi kızımız oldu maşallah.burnu sümüklü bi kız...
hayra alamet olmayan hapşuruklarımın önüne geçmek için şu suda eriyen tozlardan edindim.tadı iğrenç ve ağızda garip bi his bırakarak terkedio insanı.içtim ama unuttum yan etki olarak uyku yaptığını.nasıl uykum var nasıl var ve bu yazıyı sadece ve sadece uykum açılsın diye yazıorum.dikkatimi başka şeylere vermek,odağımı değiştirmek için.
yemek yemişliğin verdiği rehavetide katınca içine muhteşem oldular.kolum kalkmaz oldu valla.ne şahane bi pazartesi.sanki sıkıcılığı yetmezmiş gibi bi de üstüne gribal geçirourum.ama inatçıyım yakalanmıcam kendiisine.üstümden geçip gidicek kalıcı hasar bırakmadan yollanıcak.
gripin içtim az evvelde.eskiden gripini suda eritmeden ööle sert sert içerdim.boğazımda binbir takla alatark giderdi içeriye.büyük eziyetti yani içmek ama arkadaşım sayesinde işini sırrına vardım.eriterek içilen gripin.
bakalım neler olucak gün içinde.tek istediğim uyumak ki ruhum zaten bunu yapıo şu anda...
konuyla bağlantısı yok aşağıdaki şarkının.sadece her derde deva gelen bu müthiş ilacın ismine sahip olmaları benzerlikleri.hadi dinleyelim..
böyle kahpedir dünya..

Hiç yorum yok: