18 Eylül 2007 Salı

wilbur wants to kill himself....

herkesin en az bişeye fazladan eğilimi olabilir.kimisinin yemeğe,kiminin gezmeye tozmaya, kiminin aşka, kiminin de wilbur gibi intihara.
benimde ağlamaya eğilimim var mesela.ağlamak için çok büyük sebeplere ihtiyaç duymam asla.mesela en son sinemada seansımızın gelmesini beklerken sevgilimin resmini çekmeye çalışıodum ki o da istemiodu.bana üfleyip püfleyerek beni tersledi ve bende buna acaip bozulup bikaç dakika ağladım.ağlamam onun beni kucaklamasıyla sonbuldumu?hayır elbetteki bulmadı.hüzünlü halim bisüre sürüp gitti.kirpiklerimin üstündeki yaşları uzunca bisüre hissettim hatta.sonra geçti.
ama maalesef var işte bu kısma biraz fazladan yatkınlığım.şimdide burda oturmuş bunları yazarken içim hüzünle doluo.kendimi bazen çok ama çok yalnız hissediorum.istediklerimin hemen olmaması beni çok ü,züo ve yıpratıo.verilen sözler hemen tutulsun, ettiğim dua hemen kabul olsun, girdiğim diyet hemen sonuç versin istiorum ama olmuo tabiiki.e bunlar benim için ağlak poziyonumu almam gereken haller oluo.
şimdide bu film yaptı yine yapıcağını.WILBUR WANTS TO KILL HIMSELF....
bu aralar ölmek isteyen insanların hikayeleriyle karşılaşıorum.wilbur ölmek isterken aklıma veronika gelio.çünkü o da ölmek istio.aradaki fark wilbur film kahramanı veronika kitap...her koşulda durmadan ölmeye çalışan insanların biryandanda hiçbişey yokmuş psikolojileri süpermiş gibi hayatlarına devam etmeleri dahada sinir bozucu gibi gelio bana.
Araf taki Gail de sürekli ölmek için çırpınıodu.fakat öyle bişeyki mesela tam aşağı atlamak için cama çıkıo ve o anda kapı çalıo bi anda ölmekten vazgeçio çünkü sanırım konsantrasyonunu bozuo bu olay ve gidip kapıyı açarak sanki bi kaç saniye önce intihar etmeye çalışan o değilmiş gibi davranıo.işin aslı bu şekilde uzun bi ömür geçirio.gerçi en sonunda ölüo ama her ölmeye ilişkin çabası benim sinirimi bozuo.çünkü inandığım tek bi doğru var bu konuda.gerçekten ölmek isteyen insan herşeye rağmen kendini kolayca öldürebilio.bu birazda cesaret ve manik depresiflği gerektirio galiba.
bugün erken yatıcam anlaşılan.zaten ruhum kendini bırakmış yine sebepsiz yere.bu hüzne iyi gelebilicek tek şey uyku********************


Hiç yorum yok: