21 Eylül 2007 Cuma

yiyemiyorum:(
yemeye başlamadan önce yicem dediğim bi çok şeyi yiyemiorum.iftar sofraları bana üzgün gözlerle bakarken ben sizi sonrada yerim diye kandırarak kalkıorum masadan ama sonrada yiyemiorum.
işin kötü tarafı yemek isitorum.kendimi zorlamam imkansız bu seferde başka eylemlerde bulunmasından korkuorum vücudumun.
hergün anneme telefon açıp iftara ne yemek olduğunu sorup ona göre hayal kuruorum.geçenlerde türlü var dedi annem.ana yemeğimiz türlüymüş.hah!!!
şaştım kaldım doğrusu...ramazanda türlü olurmuymuş hiç?ama çaresiz açlıktan yedim tabii.aslında bıraksalar sabah akşam kahvaltı yapsak mesela.bayılıorum bu keyfe.yanındada pastane pidesi olsun bi zahmet.şööle kaymak nutella ikislisini yaslasam pidenin iç duvarına doğru..ohhhhh
ama bugün canım bunlardan öte humus çekio.hangi blogta gördüm bilmiorum ama onlardan birinde pastırmalı humus vardı.off çok istiorum çooook...
bi de günlerdir ev tarhanası istiodu canım.ananemler henüz kastamonudan gelmedikleri için tarhanamızda evimize teşrif etmedi daha.dünkü iftar sofrasının sahibi olan yengemden hem ıslak tarhana aldık, hemde kuru.akşama hiç olmadı nefismi nefis köy tarhanası var.ben tarhanayı hazır çorba yada diğer türdekilerden yiyemiorumda.ille bildiğim elden yapılmış tarhana olucak.
geçen senenin tarhanasınıda yıllık iznimde gittiğimiz kastamonudaki evimizin bahçesinde yapmıştık.
akşam ne yemek var bilmiorum tarhananın dışında.ama ben giderken yine alıcam pastane pidemi.ve eve gidene kadar yemek için içine koyabilceğim kahvaltılıkları düşlücem:)
sevgilimi özledim ayrıca.hemde çok.başımı omzuna yaslayıp ölecene durmayı mesela.ve gözüme bakıp elleriyle yüzümü sevmesini,koklamasını,öpmesini...
yarına az kaldı.yatcaz kalkcaz birbirimize kavuşucaz inş....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kız sen beni şu konu bağlamalarınla bayıltcan. :)))Türlüden, yengesinin yaptığı ıslak tarhanadan ve pastane pidesinden bahsederken, birden sevgiliye bağlandık. Bu yazıya dumanı tüten bi pide resmi iyi giderdi, bizimki sefgili resmi asmış ayyyyyyyyyy:)))