9 Ekim 2007 Salı

gündüz rüyası bu afife


romatizmal ağrı gibiydi içimdeki sızı.sızım sızım inceden inceden acıyan,, ne insanı çileden çıkartıcak kadar güçlü, ne de kendisini unutturucak kadar derinden bi sızı.geçti... gitti sonbaharla birlikte yağmayan yağmuruma karıştı gitti...
azıcık canım yansaydı şu anda oturup ağlayabilirdim aslında bu havaya.ağladım ama hava müsait diildi benimle birlikte takılmaya.oysa şimdi gri bi tül gibi sarmış bulutlar istanbulumu.hoş sarmasa kaç yazardı bilmem lakin benim güneşim zaten yanımda diildi.
yağmur şarkıları dinliorum en baştada mfö.mfö nün bende böyle bi hali var.yorgunlukların ardından gelen dinlenmelerin, hüzünlerin ardından gelen sevinçlerin hemen akabininde dinlenilmesi gerekir diye düşünürüm.aynı o sızı gibi ne ağlatır, ne güldürür.
bazen çok beklediğin,çok istediğin şeyler gerçekleştiğinde bi bakarsın onu beklerken yitirmişsin tüm tadını, sevincini, isteğini.alıp götürmüş zaman vermediği hayalleriyle.bi benim olsa, ah şu isteğim bi olsa, olsa olsa derken bi gün gelir o şey olur ama artık anlamını yitirir,sendeki yeri başka bi şeyin yerini alır artık.
ama bugün yani şimdi iyiyim...
ah bu ben kendimi nerelere koysam
saklansam biryerlerde gizlice ağlasam...(mfö)
bayram gelio içimde çocuksu, safça bi heyecan.bayrama dair yaptığım yegane şey dün akşamki kuaför randevum.
eğer perşembe günü yarım gün çalışırsak sevgilimi yenikapıda karşılamaya gidicem hemde sürpriz bi şekilde hiç haberi yokken.gönlünü kırdım onun 2 gündür ağlattım hatta.halbuki ne çok seviorum onu ki o da gayet iyi bilio bunu.ama oluo işte arada böyle şeyler,nazar değio belkide,kimbilir.eğer onu karşılamaya gidersem bu süper bi sürpriz olucaktır.umarım planlarımı uygulayabilirm,umarım.
son olarak okuduğum romandan güzel bi kesit:
ancak direnenler insan gibi yaşar.geriye kalanlar ikiye ayrılır. nebatgiller;herşeyle barışıktır bunlar. çay bardakları;pek çok şeyle barışık olmasalarda karşı çıkıcak güce sahip değillerdir.eğer çay bardağıysan bir an önce kırılmaya bak.bütünün işe yaramazsa kırıkların bir işe yarar belki
Elif ŞAFAK-Baba ve Piç

MFÖ-Tam Oratasındayım

Hiç yorum yok: