9 Ocak 2008 Çarşamba

bırrrr

psikolojik üşüme diye bişey varsa o şey bende var.bu işyerinde olduğum süreler içerisinde durmadan yılmaksızın üşüorum.sanki kocaman delikler var buradada heryerden püfür püfür üfürüo.odamdaki ısıtıcının tüm ısısınıda beraberinde götürüo.


dün akşam sanırım ters yattım.üşümenin üstüne bir de bu garip sırt ağrıları çıktı.zaten durmadan öksürüyorum ve hala burnumun delikleri yanıo.sürekli hasta oldum olucam modundayım ve bir türlü toparlanamıorum.


bunun yanında sabahtan öğlene kadar işten başımı kaldıramıorum çinle aramızdaki saat farkından dolayı.biz öğlen yemeğine çıkarken onlar işlerinden çıkıp evlerine dönmüş oluolar.uzaktan bakınca terfi etmişim gibi duran ama işin içine girince hiçte öyle olmayan bi durum benimkisi.


babam haftaya ameliyat olucak burnunun her iki tarafından.birinde fazladan et, diğerinde fazladan kemik var dolayısıyla burnundan nefes alması gittikçe zorlaştı artık ve daha çok horrlar oldu:)


ameliyat öncesi yapılan tahlilleri çok iyi çıkmış ama çok enteresan sebepten dolayı bir hafta beklemek durumundayız ameliyatı için.sebebi aspirin...ewt bildiğimiz aspirin.kanı sulandırıcı etkisinden ötürü ameliyat öncelerinde asla kullanılmaması gereken ama günlük hayattada bi okadar faydalı bir ilaç olan asprin yüzünden.öyleki bir adetin tam bir hafta etkisi sürüomuş.babamda çok uzun zamandan beri 2 günde bir asprin içer.gerçektende faydalıdır ama demekki ameliyat öncesinde kanın kolay pıhtılaşmamasından dolayı alınmaması gerekenlerdenmiş.


ne garip...
bu arada yemeğe gidip geldim aç bedenimi doyurdum azıcık.yarın sevgili şeker sözlümü görücem.ne mutlu bana.farkettimde çnümüzde hiç tatilde kalmamış.yıllık izinlerimizden başka.ühühüh ağalamak istiorum yaa.çünkü yaza daha çoook var.ama çook

Hiç yorum yok: