4 Şubat 2009 Çarşamba

nezaman dişçiye gitmem gerekse yada gitsem veyahut gitmek üzere olsam hep aynı film gelir aklıma.1996 yapımı THE DENTIST adlı sapık, herkesin dişlerini çürükmüş gibi gören, saplantılı bir adamın hikayesini anlatan film.yanlışlıkla sol tarafımla bişi yediğimde sızlayan dişimle karşılaşınca yine dişçiye gitmem gerekliliği tokat gibi çarpıldı yüzüme.ve bu adam geldi aklıma.



syn sayko titiz ötesi manyak bi dişçidir.çürüklere, yamru yumru dişlere tahammülü olmayan sinirli, asabi bi tip.tüm bunların üstüne karısını bahçıvanla sevişirken yakalar.e zaten adam psikopat olunca işler dahada kolaylaşır.


önce kadının sevgili bahçıvanını temizler,sonra dişçiye gelen insanların diçlerini acımasıza parçapinçik eder bi ara karısının dilini kerpetenle kopartır fln...iğrenç ve dişçi öncesi gidilmemesi gerekli bi film.


benim dişçimin bununla hiç alakası yok fakat her seferinde aklıma gelmesini engelleyemiorum.


akşama ne yemek yapıyım onuda bilmiyorum.az evvel pazara çıktım pırasa ve kabak aldım.içimden pırasa yapmak gelio ama bilemiorum,bilemiorum.


dinlenemeden geçen haftasonlarından sonra önümğzdeki haftasonu danalar gibi dinlenmek istiorum.misafir ağırlamadan miskince geçip gitsin istiorum.


sarışın oldum bu arada.geçen haftasonu sabah 11 de gidip akşam 5 de çıktım kuaförümden.ama güzel oldu sadece biraz daha oturması gerek.alışmaya çalışıoruz maaile:)


yine geçen haftasonu kuzenimin çakma sosyetik sevgilisi reina doğumgünü partisi yapmaya karar vermiş kendince.gitseydik hediyesi, taksisi ve reinada harcananlar dahil bir kişinin asgari ücretini bulucağından elbetteki gitmedik.kendini sosyete sana bu erkek arkadaşı kın kın kınıorum.


geçiniz...


kriz kelimesi krizden etk,lenmeyenlerin bile üstüne yapışmışken kendisinden nasıl kurtulacağımızı düşünüorum.babam derki; bu ülkede her 9-10 yılda bir kriz olur.en son 99 de develüasyonla gelen bi dalgalanma vardı.kaç sene geçmiş 10...pehhh tam zamanıdır.


%17 lik doğalgaz indirimini sanki %75 zam yapanlar kendileri diilmiş gibi övüne övüne meydanlarda çığırmalarınıda kınıorum.
çığıran adamı ve saz arkadaşlarınıda sevmiorum.syn unakıtan için dua etmemizi isteyen hanımınıda ayrıcana kınıorum.ee Allahın sopası yok bazen biyerlerden çıkıverio diorum.


işler hakkaten vasat.gelmicek bi zammı beklerken buluorum kendimi bazen ve acıorum halime.patronumuz artık iyice zıvanadan çıktı nerdeyse yokmuşuz gibi davranıo.iyide hödükleşti.bugün bize konfeksiyoncuların yaıcağı bi işi verdi.yapında bitsin dedi.kerpetenleride tutuşturdu elimize.ortama ayak uydurması açısından Orhan Gencebay çalıcaktım ama zeynep durdurdu.ya sabır çektim.bi konkeks,yonculuğumuz eksikti onuda yaptık.zaten bu şirkette ne işle meşgul olduğumu unutalı çok oldu.uzun zamandır oturuorum hiç bi iş yapmadan.film dizi nevarsa işyerinden takip eder olduk.hareket etmeyince herbitarafım tutuk geziorum.öyleki şikayet bile edemicek kadar uyuştum yani.sanırım yakında cidden sağlığımdan olucam.bu denli sıkılmadın sonu ne olarak çıkıcak merak ediorum.bekleyip görelim...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, adres degisikligini bildermek istedim. Artik bana bu adresten ulasabilirsiniz: http://lavantin.wordpress.com

Sevgiler...

reklam ürünleri dedi ki...

bilgi için teşekkürler...