11 Mart 2007 Pazar

başarısız haftasonu

çok güzeldi diğmi haftasonu.gerçekten tamda bahar gelmiş gibiydi.bizde fırsattan istifade dooğru soluğu sahilde aldık.aslında ilk önce beyoğlundaydık ama nekadarda yanlış bi karar verdiğimizi oraya gittiğimizde anladık.sevgilim her girdiğimiz yere bi kulp bulupta fransız sokağına gitmek isteyince bizde bastık oaraya gittik.hadi dedik madem yolumuz orada bari limonlu bahçeyede bi bakalaım.ama sanırım bahçe ortadan kalkmış çünkü yol üstündeki yeri ısrarla bulamadık.fransız sokağı son gittiğimizden bu yana hala boş ve tatsız.ordanda vazgeçip vurduk kendimizi aşağıya.karşımızda tophane.önce ben tavla oynayalım dedim.yüzü ekşiyerek tmm dedi.msj alınmıştı vazgeçtik.sonra hadi yürüyelim dedik ona zor geldi ozaman tramvay dedik.bindik ters istikamete gelmişiz.sonra doğru istikamettekine geçtik ben bu arada beklerken uçuğumun son parçalarını içim parçalanarak çıkarttım ve tramvaya bindik.tramvay kalabalıktı ayakta duruyoduk.ve ben o arada uçuğumun kremini tazeliyodum ki bu arada araç ani fren yapınca bende oturan yolculardan saçları en dik en jöleli olanın kafasından destek alarak saçlarına yapışıp ayakta kalma mücadelesi verdim.çocuk gülüo sevgilim gülüo ben gülüorum. neyse ordanda indik.başladık yürümeye.kızıl bayrakların açıldığı eylem vardı dolmabahçede.önündne geçtik ve o en sevdiğim caddede yürüdük.hani beşiktaşa giden dolmabahçe sarayının önündeki ağaçlıklı yol..sonra bi banka oturup denizi izledik ve beşiktaşa kadar geldik.e haliyle acıktık.ille burger king yemek istiorum beeen fast foodd diyince başladık burger king aramaya.onuda bulamyınca ikbal sucuk dünyasına girip bi güzel yemek yedik.sonra madoya geçip tatlı ve kahve sonrada esin geldi.ordan hep birlikte taksim yapıp esinle birlikte teyzemlere geçtik.orda kaldım ben haftasonu çünkü ertesi günü gs fenerin basket maçına gidicektik.benim kıyafetim maç için uygun olmadığından kahvaltıdan sonra önce bize geçip üstümü değiştirdim ve sonra doğru ataköye geçtik. ama aşırı izdihamdna dolayı önce içeri giremedik kapıları kapatmışlar.sonra birden kapılar açıldı ve içeriye 30 kişi alınıcağını söylediler.bisürü i,nsan herkes birbirini ittirio.aman allahım!!!esinle faik birden bire içeriye girdi ama biz dışarda kaldık.sonra biraz polise yalvardık.taa nerelerden geldik ilk defa geldik noolur alın bizide arkadaşlarımızda içerde fln gibi şeyler söyledik ama kar etmedi.oturduk kenara pusuya yattık.çekirdek alıp komik bi şekilde çıtlatmaya başladık.belki acırlarda bizi alırlar diye içeriye a ma nafile almadılar.bunuda başarısızlıkla atlattığımızı düşünüp kaderimize tamda boyun eğmişken ve alandan poliseler tarfaından uzaklaştırılınca sevgilim birden telefonlarından birinin cebinde omadığını söyledi.aramaya gittik ama tabiiki bulamadık.birisi almış ve telefonuda kapatmış.bu sırada taraftarlar camları fln kırıp aşağıya atmaya başladılar.madem böle dedik bari gidip hattımızla alakalı ne yapıcağımıza bakalım.artriuma gittik abone merkezi aramaya.tadilattaymış bulamadık.şirinevlere gittik.caddeyi 10 kere geçtikten sonra ordaki merkezide bulamayınca madme öle bizde gidip yeni bi telefon alalım dedik.girdik bi telefoncuya.aldık telefonu.sevgilime en sonunda daral gelince koşar adımlarla çıktık ve tekrar ataköye gelip esinleri beklemeye başladık.bu arada çok acıktık.divan pastanesi açılmış artriuma.oraya gidicektik.oraya gtmektende ben vazgeçince oturudk bi banka ölecene beklemeye başladık.neyse esinler geldi sonra yemek yedik ki yapabildiğimiz en başarılı şey buydu.yemek yemek.daha fazla başarısızlığı kaldıramıcak olan bünyelerimizi eve göndermeye karar verdik ve ayrıldık.garip bi haftasonuydu anlıcağınız.hiçbişey beceremedik.hep bi aksilik oldu.nazarmı değdi nooldu.:(
sevgilim evde ders çalışıo şu anda.çorludaki şubenin teftişini bitirdi bi hafta izni var.çünkü kariyeri için çok mühim bi sınava hazırlanması gerek.sınav haftaya pazartesi.kampa girdi.banada destek olmak düşüo tabiiki.umarım alnının akıyla çıkar bundanda.