11 Mart 2007 Pazar

kaşık çatal meselesi

farkettimki ben çorba dışında hiç bi yemeği kaşıkla yemekten hoşlanmıyorum.yoğurdu bile akışkan bi yapıya sahip olduğu zamanlarda bile dökülsede saçılsada kaşıkla yemeyi reddediyorum.ağzımın içine kocaman bi kepçe sokmuş gibi hissediyorum.çatal daha zarifmiş gibi gelio napıyım.ve birde yemek tabağında kalan yemekleri kaşığıyla yada çatalıyla değişik sesler çıkarmak suretiyle toplamaya çalışanlarada uyuz oluyorum.bi de yine misal azalmış pilav tanelerinin sağ tarafını çatala dayayarak sol elinin işaret parmağıyla pilav tanelerini çatala ittirenlerede gıcık oluyorum.mmmm...bi de yemek yerken ekmeği peçete yada bez niyetine kullananlardanda hoşlanmıyorum.bi lokma ekmeği dudağının kenarlarına bastırarak kalıntıları toplarlar bazı insanlar.halbuki hayatımıza peçete gireli çooook oldu diğmi.zaten yemek yerken şapur şupur sesler çıkartanları hiiiç saymıorum onlar apayrı bi konu.uzun mesai isteyen meseleler.bi de istiyorumki;mesela salatalık yerken kıtır kıtır ses çıkmasın ağzımızdan,çorba yerken hüfffttt diye efekt yapmayalım,kör yok etrafımızdaki hani sesle desteklemek durumumuz söz konusu olsunki çorba içtiğimiz belli olsun diğmi?ve en çok sinir olduğum konulardan biride sürekli olarak tabağında yemek bırakan aiiiiiiiiiy çok fenayım şu son lokmayı yiyemicem diyip bırakan ve dahası bunu adet haline getiren insanlar.tmm insan bazen yiyemeyebilir ama sürekli olmaz.yani öküz gibi yersin yersin son lokmanın seni fena yapıcağını iddia edersin.OLDUUUU
az evvel acı biber turşusu yedim yemekte.midem ağrıyomu kaynıyomu bilemiyorum.belkide her ikiside.bi çay söliim ben bari.bu arada bendenizin biri var diye bi şarkısı var.ceyhun yılmazla çekmiş klibini.böle nası ciddiler nası aşıkmış gibi davranıolar bi görseniz.ama mamafih tüm bu çabaya rağmen aşırı sahte yapmacık görünmekten çıkamıyolar bi türlü.ıhhhhh yakışmamış işte.o adamın bu kızın klibinde işi ne.bi de harun kolçak düeti ya.hani bende burdayım dicek ya harun ağbi.klibin en alakasız yerinde bi görünüp kayboluo.hayalet gibi.noooluo layn diosun başka klibemi geçti bu kanal.ama hayır alıcınızın ayarıyla oynamayın.o hala izlemeye başladığınız klip.bendeniz......biri var......

Hiç yorum yok: