12 Mart 2007 Pazartesi

güneşe dön yüzünü


1 kaç dakika önce yaşadığım kısa bi mutluluktur bu.sigara molası için çıktığım yemekhanenin terasına geçme cesaretini göstererek kendime ne büyük bi iyilik yaptığımı anladım.ben kış çocuğuyum.yay burcuyum.kasımda doğdum.güneşe hasretliğim bu yüzdendir.biraz üşür gibi oluşumla sırtıma gelen ve ciddi ciddi ısıtan güneş; yüzümde güller açtırdı desem abartmış olmam herhalde.artık ısıtmaya başlamış güneş.kafamı aşağı eğdiğimde yol kenarlarında sere serpe uzanmış açık pembe çiçekli ağaçlarla karşılaştım.sonra döndüm yüzümü güneşe.yüzümdeki yansımasını karşımda duran cama ayna işlevini katarak baktım.yüzümüde ısıttı güneş.güneş,,,,, söylediğinizde sizdede mutluluk hissi uyandırıyomu.ne yani biz diilmiydik küçükken çizdiğimiz resimlere gülen yüzlü güneşleri yerleştiren.güneş gülümsemektir işte dahası varmı...başka hangi galaksinin yüzüne gülen bi surat yerleştirilebilirki ve hangisine gülmek bukadar yakışabilirki?????

Hiç yorum yok: