4 Mart 2007 Pazar

iş çıkışı


öfff müthiş sıkıldım.cumartesi günleri işyerine gelme sebebimizi 2 senedir anlamış diilim.resmen boş boş oturmaya geliyoruz.iş yok,piyasalar kapalı.ne idüğü belirsiz insanlar gelio bi de şirkete cumartesi günleri.bi harala gürele .gazete okumalar ,uzun kahvaltılar bol sohbet.çay kahve ne ararsan işte ama kesinlikle iş yok....çıkışıma yaklaşık yarım saat kalmış durumda.ama vakit ısrarla geçmio.çıldırmak işten bile deil...:( bu arada dün kendim için çok güzel bişey yaptım.ne mi?dün işten eve gidip yemeğimi yedikten sonra tesisatı kurarak harika bi film izledim.AMELIE...
film bittikten sonra yüzümdeki o munzur gülümseme uzun bi süre hiç geçmedi...çırağına kötü davranan zerzevatçı patrona amelienin söylediği bi laf var.SİZ SEBZE BİLE OLAMAZSINIZ.ÇÜNKÜ ENGİNARIN BİLE Bİ KALBİ VAR.:) buna bayıldım.konuşan fotoğraflar geniş bi hayal dünyası.ve tüm parlak renklerin eşliğinde bi filmdi.sonuna kadar izlemek bana çok iyi geldi.işte böyle sevgili blog.az sonra sevgilimle buluşmak üzere yola çıkıcam.bugün anadolu yakasına geçmeyi düşünüyoruz ve hatta kadıköy civarında olursak şu çook meşhur müthiş lezzetleri olan çiya'ya gitmeyi planlıyoruz.dahası uzun yürüyüşler yapmak sarılmak sarılmak ve yine sarılmak istiyoruz.hepsi bu.ben yavaş yavaş hazırlanıyım bari blogcum.daha sonra görüşmek dileğiyle herkese güzel bi haftasonu dilerim

Hiç yorum yok: