9 Haziran 2007 Cumartesi

bir bahçe ki limonlar arasında...

normalde cuma akşamı için planımız kuzenimin çalıştığı bir internet firmasının tekne partisiydi.ama hava muhalefeti nedeniyle iptal olunca bizde 4 kişilik bi plan yaptık.sevgilimle beyoğluna giderek kuzenimi ve sevgilisini uzuuuuuuunca bi müddet bekledikten sonra birlikte her defasında ayaklarımızın götürdüğü dilek peraya gidip bi güzel yemek yedik.çok acıkmıştık ve buna rağmen ordada yemek için uzuuuunca bekledikten sonra ve bunca beklemeye sevgilimin siparişinin yanlış gelmesiyle birlikte (çok kalabalıktı sanırım ondan) yemeğimizi yiyip mekanı terkettik.esin tüm gün boyunca bana sizi biyere götürücem ama söylemem diyip durmuştu.meğer götürüceği yer limonlu bahçeymiş.e ben orayı zaten bilioruuum:)

hepbirlikte gittik ama oradada beklemek durumunda kaldık çünkü yine çok kalabalıktı ve oturucak yer yoktu.bi süre barında takıldıktan sonra bizi bi masaya aldılar.buzz gibi frozen içtim böğürtlenli.çekirdekleri hala dişlerimin arasında:)bi kaç düşürme tehlikesinden sonra sağsalim bitirebildim.bardak uzun boylu ve tombik.içindeki kamışta en kocamanından ve en tombişinden.e hal böle olunca zaptetmek zorlaşıo.tabii üstüne benimde sakarlığımı katarsak o kocaman şeyi içmek oldukça güçtü.neyse içtik sohbet ettik.tam başımızın üstünde kocaman limonları olan bi ağacın altındaydık hemde.hemen çaprazında kocaman eriklerin olduğu bi ağaç.istiklalden soyutlanmış başka bi yerdeymiş gibi sessiz ve içine dönük bi yer.dolayısıyla oraya bu amaçla gidenlerinde müdavimi olduğu bi yer.ama asıl güzel yeri en kuytudaki sedirlerin olduğu yer.en son kankim ve özlemle birlikte gelmiş yine çok keyif almıştık.barışta yere göğe koyamaz bu mekanı çok sever ve her defasındada söyler.bende zaten bunun üstüne gitmiştim son seferinde.ama akşamda baya bi güzelmiş.aynı havasını muhafaza edebilen bi yer.sonrasındada bizi eve bıraktılar ve onlarda evlerine gittiler.ben teyzemlerde kaldım çünkü kuzenim yalnızdı.çok rahat uyuyamadım ve bugün çok iyi sayılmam.uykusuzum ve herzamanki gibi yerimi yadırgıorum ve diğerlerinin aksine bugün çalışıo olmak çoook ama çoook koyuyo:(

akşam nikah var hala kızının.yorucu bi gün olucağa benzer.:(

Hiç yorum yok: