10 Haziran 2007 Pazar

haftasonumuzz


ya ben artık ondan ayrı eve gitmek istemiorum.ayrılır ayrılmaz özlüorum işte napıyım.:(

yine güzel geçti günümüz ve yine istemeye istemeye ayrılıp kendi evlerimize gittik.yeter artık bu böle sürüp gitmez.beklediğimiz bi zaman var o zamana kadar bu böle olucak ama ben çok özlüorum yaa.

yol çalışmaları sebebiyle geç buluşup gittik capıtole.olsun önemli diil geç oldu ama kavuşunca yokoldu gitti herşey,tüm sıkıntılar.

yapmamız gereken alışverişler vardı ona.pantalon, ayakkabı gibi.işimiz bitince sevgilim bana bugün izin günün olsun diyip kfc tavuklarından ısmarladı ve o nefis ekmeğinden.o ekmeğin tarifinide bigün denemeliyim.çok fazla nefis bişi çünkü.sonra benim gitmek istediğim üsküdarda deniz kenarında paşalimanı kafe vardı.oraya gittik.belediyenin tesislerinden biriymiş bu yüzden bayaca kalabalıktı ama şansımız yaver gitti deniz kenarında bi masaya yerleşmiş bulduk kendimizi.hava zaten süperdi.türk kahvesi içtik sevgilimle karşılıklı,sohbet ettik bolca ve sonrasında ben kazandibi yedim o kızarmış dondurma.kazandibinin çok kötü olmasından dolayı benle dondurmasını paylaştı bende onunla iğrenç kazandibimi paylaştım.bi parça kazandibiyi üstü kızarmış dondurma ile yiyince daha katlanılır oldu.çaylarımızı içtik bakışarak ve gülüşerek.arkadaşlarımızdan bahsettik,galataya gidiceğimizden.belediye tesisleri pek ucuzmuş onca şey yedik içtik çok cüzi bi bedel ödedik.sonra yine elele vapura gittik.vapur bizi bekliodu kalkmak için.bindik, güverteye çıkıp göğsüne koydum başımı ölecene eminönüne gittik.inerken babam aradı.nerdesiniz siz diye.bakırköydeki patlamadan dolayı.yok dedim biz karşıdaydık bugün.halbuki bizde o patlama esnasında orda olabilirdik.en sık gittiğimiz yer bakırköy.şans eseri orda diildik bugün.sonra beni otobüsüme bindirdi.bi filmden bahsetmiştim ben sohbet ederken.BÜYÜK ADAM KÜÇÜK AŞK diye.şükran güngörün filmi.eve gidince onu izlicem demiştim.o da filmi bildiğini ama izlemediğini söylemişti.şükran güngörün adı aklımıza gelmedi.ve ben yıllarr yıllar sonra yıldız kenterinin kocasının müşfik kenter olmadığını öğrendim.ne cehalet diğmi.???insan şaşıo kendine bi de bişi biliorum diye geçinirim.pehhh.neyse yolda giderken adamın adını düşünüodum bende.tam o sırada msj geldi sevgilimden.

-aşkım adamın adı şükran güngördü galiba diye.

hayret ettim bize.insan aynı anda aynı şeyi hemde bizim dışımızda bi konuyu dü,şünürmü?düşünürmüş meğer.şaşırdım yine herzamanki gibi.halbuki bu okadar çok oluoki bize.aşkımızın büyüklüğüne kalplerimizin bir oluşuna her defasında şaşaıorum işte.ey aşk sen nelere kadirsin....

eve gitmeden önce markete uğrayıp yemek bloglarından birinde gördüğüm kızarmış süt adlı bi tatlıyı yapmaya karar verdim ama sos için üstüne marmelat yerine çikolata sos aldım.mısır nişastası gerekiomuş eve girip tarife bakınca farkettim tekrar inip marketten onu aldım.azimliyim ille yapıcam onu.sonra başladım yapmaya.4 saat bekletin dio ben en fazla 1 buçuk saat bekeletebildim.sonra tatlının 2.aşamasına geçtim kızartma işine.bi güzel altlı üstlü kızarttım yağda.çikolata sosunuda üstüne döktüm sıcak sıcak servi ettim çekirdek aileme.ilginç bir tad ile karşılaştılar ama yorumlar iyiydi.babam mesela çok sevdi.bana biraz ağır gelmekle birlikte yinede sevdim.belkide blog sahibinin dediği gibi marmelat döksem daha ii olucaktı.sonra günlerdir evden nete girmediğimi ve boş yere adsl parası verdiğimi hatırlayınca bi msn e giriyim bari dedim.sanal camia ne durumda merak ettim.hakan die biri eklemişti geçenlerde.nasılsınız tuğba hn fln dedi.sonra birsürü yazdı çizdi.meğer ben bunu 11 ay önce kadar silmişim.ee dedim.benim dürüst olmadığımı düşünüomuş.düşünüorum ki ben bu insanı silmekte haklıyım.embesilliği su götürmez bi gerçek gibi ortada.aradan onca zaman geçmiş kalkmış benim adresimi bulmuş eklemiş ve bana dürüst olmadığımı söylemek için sohbet edio.sevinmeli aslında. madem kendisi dürüstlük abidesi ve bende tam tersiyim benim gibi biri hayatından çıkmış işte daha ne istiosun.hayır sanki özel muhabbet yaptık adamla.ben onu silmeyi tercih etmişim. değil hayatımda msn listemde bile görmeye tahammülüm yok demekki ki silmişim.daha neyin hesabını soruosa kamill.:o

manyakmı arıosun.bi dolu var ya.akşam akşam onunla uğraştım.töbe estf............

sevgilimle konuştum bu arada.iyi geceler diledi bana bende ona.öpücükte attım güzel yanaklarına.rahat uyusun benim canım aşkkım.

mummmcccckkkkkkkssssss


Hiç yorum yok: